God aften.
Familie forøgelse står for døren, vi går fra 4 til 5.
i den forbindelse har jeg kastet mig over at ville lease en VW Touran, dog er der et ønske som forhandleren ikke kan opfylde!
Digital Cockpit... Som sælger forklarede det så har ALLE andre modeller i VW nu mulighed for at få det på nær Touranen mellem linjerne lød det på ham som om at det kunne komme inden for en overkommelig fremtid.
Jeg har søgt nettet tyndt for informationer om evt. dato for hvornår kan til købes til bilen
Er der nogen der ligger inde med noget brugbar information og ved noget om datoer for sådan noget?
Venlig hilsen
Quell
Touran - Digital Cockpit
- diskoboy
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 339 times
Re: Touran - Digital Cockpit
Det kan IKKE fås til Touran og kommer formodentlig heller ikke da modellen udgår i 2021 sidst jeg checkende....
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
Alle ny modeller fra 2020 har ny startspær og komponent beskyttelse så i kan glemme at montere nogen moduler/spedometer fra det nye biler til det gamle (under 2020). Også ny Golf, Octavia etc har blokeret adaptation kanaler og lang kodning så mange folk som gøre eftermontering skal på pension

-
9had
- Medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Slagelse
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 29 times
- Kontakt:
What?!
Jeg kan kun finde noget info om Touareg? Ikke Touran.
Hvor har du det fra?
2024 VW ID.4 Style
- MichaelSmed
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Fyn
- Has thanked: 201 times
- Been thanked: 104 times
Var det ikke den samme snak der kom da MQB platformen kom frem, at den var fuldstændig umulig at bryde? Det tog ikke lang tid husker jeg.Leon5f skrev:Alle ny modeller fra 2020 har ny startspær og komponent beskyttelse så i kan glemme at montere nogen moduler/spedometer fra det nye biler til det gamle (under 2020). Også ny Golf, Octavia etc har blokeret adaptation kanaler og lang kodning så mange folk som gøre eftermontering skal på pension![]()
![]()
Jeg har ikke se nogen emne om det . Vw begrænse alt fordi alt er så nemt til eftermontere osv . Fra den ny G8 diagnose er lukket etc. Jeg kender mange folk som arbejde i vag fabriker og vi har snakket om det ca. 1 år sidden.
Det første år vil være vanskeligt. Jeg tror, at vcp allerede har en recept, men tiden vil vise .
Det første år vil være vanskeligt. Jeg tror, at vcp allerede har en recept, men tiden vil vise .
- MichaelSmed
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Fyn
- Has thanked: 201 times
- Been thanked: 104 times
Er ikke inde noget som helst af det tekniske, men der var folk da MQB platformen der kom frem, også på udenlandske forum'er, der mente at de biler ville blive komplet umulige at eftermontere noget på, chiptune osv. Men det tog ikke lang tid før det blev brudt. Og mon ikke det samme sker her. Hvis der sidder nogle kloge folk på VAG fabrikkerne og koder, så er der med garanti nogle endnu klogere folk rundt om i verden, som kan bryde de koder når det kommer dertil.