Side 1 af 1

Kan ikke aktivere WE connect

: 29. feb 2020, 09:00
af Nicholai30
Hejsa

Fik ny dyt, igår, det er jo skønt i sig selv. Men...
Er der andre der døjer med at aktivere jeres we connect konto?

Jeg har vedhæftet et billede af fejlen, den kommer både på en eksisterende konto, og en helt ny konto oprettet via appen. Det er iøvrigt heller ikke muligt at registrere sig via bilen, den står bare på “aktiverer” og kommer ikke videre.
Alt andet virker perfekt. Bilen er født med 3 års internet, det virker også upåklageligt, wireless apple CarPlay spiller også!

Jeg er løbet tør for ideer. Vedhæfter lige et par billeder

Nicholai

Re: Kan ikke aktivere WE connect

: 29. feb 2020, 09:40
af VWAU
Min kollega købte en Passat GTE for 2 måneder side. Efter en lang og sej kamp der både involverede We Connect Support (dårligt dansk-talende personale i Grækenland),VW i Tyskland, Semler og forhandleren kom det til at "køre" i sidste uge.
God kamp.

Re: Kan ikke aktivere WE connect

: 29. feb 2020, 12:49
af vw4ever
Har du prøvet at slette profil og så oprette på ny ?

Re: Kan ikke aktivere WE connect

: 29. feb 2020, 15:13
af Nicholai30
Hejsa

Har ikke slettet min gamle profil, men lavet en helt ny. Det gjorde ingen forskel, desværre. Bilen har aldrig været logget ind, hvis det gør en forskel.

Re: Kan ikke aktivere WE connect

: 29. feb 2020, 16:02
af kkkristensen
Har du sat simkort i bilen?

Prøv og del din telefons wifi til bilen her første gang og så aktiverer igen.

Mvh Kim

Re: Kan ikke aktivere WE connect

: 29. feb 2020, 16:32
af Nicholai30
Bilen er født med eSim.(3 års internet inkluderet) Og alt andet virker super. Tror du det gør en forskel at dele det fra tlf istedet?

Re: Kan ikke aktivere WE connect

: 29. feb 2020, 16:34
af kkkristensen
Ja, prøv lige at del dit internet fra telefon, så tror jeg det virker


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kan ikke aktivere WE connect

: 1. mar 2020, 11:06
af Nicholai30
Okay, prøvede at enable wifi, via tlf internet deling. Når man gør det slår den automatisk eSim fra. Det gjorde dog ingen forskel.

Jeg skrev tidligere at eSim virker. Det gør det ikke. Idag har jeg haft min ipad med ude i bilen, den har ikke simkort, dvs den er afhængig af internet via wifi. Når jeg conneted den til bilens hotspot var der ingen internet. Så der må mangle noget konfiguration fra vws side. Ovenstående passer også meget godt meda at den bare står og søger i evigheder.

Re: Kan ikke aktivere WE connect

: 7. nov 2021, 18:43
af asvane
Nicholai30 skrev:
1. mar 2020, 11:06
Okay, prøvede at enable wifi, via tlf internet deling. Når man gør det slår den automatisk eSim fra. Det gjorde dog ingen forskel.

Jeg skrev tidligere at eSim virker. Det gør det ikke. Idag har jeg haft min ipad med ude i bilen, den har ikke simkort, dvs den er afhængig af internet via wifi. Når jeg conneted den til bilens hotspot var der ingen internet. Så der må mangle noget konfiguration fra vws side. Ovenstående passer også meget godt meda at den bare står og søger i evigheder.
Fandt du en løsning på problemet? Jeg står med nøjagtig det samme.