Helix skratter

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
Tim B
Helt nyt medlem
Indlæg: 47
Tilmeldt: 11. nov 2011, 08:04
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Helix skratter

Indlæg af Tim B » 22. maj 2020, 09:49

Hej venner

Jeg har fået monteret Helix Sub i min Passat B8,5 GTE Variant (Den der ligger i bagagerum). Ved forholdsvist lav volumen skratter højtalerne ved bluetooth samt over Airplay/Android auto. Den gør det ikke over FM/DAB

Rene fra Cartrends siger det evt kan hjælpe at skrue ned for volumen på telefonen. Det kan man umiddelbart ikke, har prøvet både på Iphone og Android. Det virker til at BT forbindelsen er forudbestemt til at være max volumen på telefonen og den skruer selv op hvis man skruer ned. Rene nævnte at han have haft samme problem i en ny Golf.

Kender i til evt. kodning eller en indstilling på HU der kan ændres??? Eller en anden løsning til at undgå skratten. :shock:

Jeg mangler for resten også et bypass stik til Helix så hvis en ligger inde med et eller kender VW partnummeret vil jeg meget gerne købe eller have hjælp til det :)

Brugeravatar
Soeren C
Nyt medlem
Indlæg: 164
Tilmeldt: 29. dec 2017, 00:18
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 51 times
Been thanked: 85 times

Re: Helix skratter

Indlæg af Soeren C » 22. maj 2020, 22:38

Helix er desværre ikke kompatibelt med GTE pga, interferens fra hybridsystemet. Jeg droppede at få det i min Golf GTE, da jeg læste i andre fora at det skrattede.

https://shop.volkswagen.dk/shop/vw-plug-and-1746p.html

Som du kan se på "modelliste.pdf" i linket, fremgår GTE ikke på listen. Men håber der findes en workaround, så du slipper for skratteri. Det er brandærgerligt, for det lyder ellers hamrende godt.
Med venlig hilsen

Søren Christensen
2021 Mustang Mach-E AWD Extended Range

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"