Golf plus opgradering af radio ?

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
Barneys
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 6. mar 2020, 00:39
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Golf plus opgradering af radio ?

Indlæg af Barneys » 17. sep 2021, 11:14

Hejsa VAG's
Så kom der VW i garagen igen, dog alt for tidligt pga en totalskade :( men kan sige held af uheld.. Dog skulle den have været noget nyere, nå nok om det...
Vi har lige købt en Golf plus fra 07 (en 08 model), og der sidder en 300 radio i den, med eftermonteret BT... Den SKAL opgraderes, og har set lidt på de der Kina modeller af 330, 360 og 510'erne.
Hvis man skifter til en af de modeller, mister man så noget af systemet fra displayet.. tænker infocenter eller anden info som sidder i bilen. Vil jo gerne beholder alle funktioner som bilen er udstyret med, og endda få noget ekstra med...
Er der en af de modeller folket vil anbefale, eller skal det være DK Originalt..(dælme dyrt :roll: )
.
Hvor finder man den can bus, så'en mere specific (ved det er ved ratstammen et sted), som måske skal skiftes for at undgå power drain fra batteriet ?
.
Barneys

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5467
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Golf plus opgradering af radio ?

Indlæg af diskoboy » 17. sep 2021, 12:42

Jeg har haft Discovery Media i min tidligere bil og den virker altså bare 100 gange end de radioer fra Helvede aka Kina. Jeg er med på at det sikkert er org. "VW Kina"-radioer men så er "VW EU"-radioer altså bare det bedre.

Den jeg havde i Polo'en havde navigation, Carplay, BT osv. indbygget. Desuden var den langt langt hurtigere end RNS510, RNS315 osv.
These users thanked the author diskoboy for the post:
Barneys
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Barneys
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 6. mar 2020, 00:39
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Golf plus opgradering af radio ?

Indlæg af Barneys » 17. sep 2021, 13:04

diskoboy.
Så man mister ikke nogen funktioner ved at skifte til den model du beskriver, eller de andre ?
Det vil jeg helst ikk
Barneys
VW er bare vejen frem
VW er bare vejen frem
Golf + 1.4 TSI 140 Hk fra 2008

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5467
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Golf plus opgradering af radio ?

Indlæg af diskoboy » 17. sep 2021, 14:16

Barneys skrev:
17. sep 2021, 13:04
diskoboy.
Så man mister ikke nogen funktioner ved at skifte til den model du beskriver, eller de andre ?
Det vil jeg helst ikk
Barneys
Nope. Virker perfekt.
These users thanked the author diskoboy for the post:
Barneys
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

marcowv
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 5. jul 2017, 15:58
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Golf plus opgradering af radio ?

Indlæg af marcowv » 30. sep 2021, 22:14

Køb en discover media, men det selfølgelig også en anden pris. Jeg har en Discover Media til PQ til salg hvis det ku friste.
Golf 6, FLA, Side Assist, Udkørselsassist, træthedsregistering, Parkeringssensor for + bag, Org. LED baglygter, Custom Speedo m. 3D skærm, speciallavede skiver og golf 7 R nåle.

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"