Opgradering af lyd i caddy 2023

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
bruno christensen
Helt nyt medlem
Indlæg: 40
Tilmeldt: 20. jul 2008, 22:31
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Opgradering af lyd i caddy 2023

Indlæg af bruno christensen » 11. mar 2023, 17:31

Hej

Jeg har fået mig en 2023 caddy, men selvom radioen er den største model syntes jeg lyden er i den kedelige ende.

Så tænkte på om man kunne få noget opgradering som var plug n play, højtaler, sub og forstærker.
Skal ikke have kæmpe basser i, men nok bare noget aktiv sub som kan monteres bag eller under sæderne.

Mvh Bruno Christensen

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: Opgradering af lyd i caddy 2023

Indlæg af RIX » 22. mar 2023, 17:30

altså måske den aflange helix kan ligge under dobbelt sædet,eller er den med sæder???
ellers laver match noget p og p forstærker/sub setup, kører selv med focal højtalere det er næsten p og p, da der er indbygget rammer på basserne, så de den passer i ,diskanterne har 2 typer stik huse, og focal er med den ene type er det de rigtige er det bare p og p
ps. har snart en aflang helix sub med forstærker tilsalg da jeg har opgraderet/ændret til andet setup, venter kun på et nyt ledningsnet via vw
mvh.

PhillOS
Medlem
Indlæg: 762
Tilmeldt: 1. maj 2012, 18:49
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 159 times
Been thanked: 249 times

Re: Opgradering af lyd i caddy 2023

Indlæg af PhillOS » 17. jun 2023, 07:55

RIX skrev:
22. mar 2023, 17:30
altså måske den aflange helix kan ligge under dobbelt sædet,eller er den med sæder???
ellers laver match noget p og p forstærker/sub setup, kører selv med focal højtalere det er næsten p og p, da der er indbygget rammer på basserne, så de den passer i ,diskanterne har 2 typer stik huse, og focal er med den ene type er det de rigtige er det bare p og p
ps. har snart en aflang helix sub med forstærker tilsalg da jeg har opgraderet/ændret til andet setup, venter kun på et nyt ledningsnet via vw
mvh.
Har du selv monteret Focal? Er det nogenlunde lige til uden den store forstand/uddannelse på elektronik?
.

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: Opgradering af lyd i caddy 2023

Indlæg af RIX » 19. jun 2023, 11:50

Ja det var rimelig nemt 6.5 er bare nye popnitter, måske skal der flyttes en ledning i stikket.nu har jeg dog monteret match pnp forstærker (62) og en enkelt 10" match bas.
Fungerer fint med lyd fil fra match😉
Mvh

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"