Hvad hedder det og hvad koster det??

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
cpg
Medlem
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Has thanked: 3 times
Been thanked: 7 times

Hvad hedder det og hvad koster det??

Indlæg af cpg » 20. jun 2008, 22:58

Det som jeg ikke ved hvad hedder, er den store plade som dækker for hullet hvor radioen sidder.
Ikke den lille blænde, som dækker hullet hvor f.eks en Skoda stream radio skal side, men hele det, stykke som går ned forbi AC.
Bilen som det handler om er en Skoda Octavia 2

Og til sidst hvad koster sådan en dims?? Der skal være hul til en dobbelt din radio.

Brugeravatar
Tigger
Aktiv medlem
Geografisk region: Sønderjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Hvad hedder det og hvad koster det??

Indlæg af Tigger » 20. jun 2008, 23:12

Er rimelig sikker du kan få den hos din skoda forhandler eller prøv carsound.dk de kan skaffe det meste

cpg
Medlem

Indlæg af cpg » 21. jun 2008, 09:30

Tigger skrev:Er rimelig sikker du kan få den hos din skoda forhandler eller prøv carsound.dk de kan skaffe det meste
Jo, er da også ganske overbevist om at Skoda kan klare den sag. Men hvis den kun koster 500 kroner,
er det bare at bestille en, men vil de have f.eks 2000 for den, så ville jeg nok bruge den blændramme som fuldte med bilen.

mrbrunodk
Nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Kolding
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Indlæg af mrbrunodk » 23. jun 2008, 08:44

Her er et link til nogle af reservedels nr. til den dækplade du mangler.

http://www.octavia-vrs.com/technical/mfd2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Der er flere end dem på listen, da de kan fåes med og uden org. monteret telefon holder.

ca. pris ved Skoda er 50,- + moms

Henrik
VW Arteon 2.0TSI R-Line. Atlantic blau, Nappa, Discover Pro II, ACC, DCC, Easy-Open, Head-Up, Bak kamera, 20” Rosario Billede
Mercedes 300CE, 1989. Rauch Silber med Royal Blau læder. Billede
Porsche Boxster 2.5, 1997, Artic Silver, Boxster Red læder Billede

cpg
Medlem

Indlæg af cpg » 25. jun 2008, 10:23

mrbrunodk skrev:Her er et link til nogle af reservedels nr. til den dækplade du mangler.

http://www.octavia-vrs.com/technical/mfd2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Der er flere end dem på listen, da de kan fåes med og uden org. monteret telefon holder.

ca. pris ved Skoda er 50,- + moms

Henrik
Jeg var en tur rundt om Skoda, og vi kiggede på deres reservedelskatalog, og kunne de at der ikke fandtes noget med sådan en åbning som jeg ønskede mig. Det var enten med åbning til Stream radioen eller MFD.
Ingen med almindelig dobbelt din åbning.
Og den som fuldte med bilen, kan jeg ikke finde. Så jeg har måtte bestille en ny.
Der fik jeg et mindre chock. Kørte ind til Carsound, han havde den som forventet ikke på lager, men det var også ligemeget for han ville have 699,- :shock: for den. Så hjem og bestille en på ebay. Den koster så kun 175 incl porto. Grotesk prisforskel.

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"