Efter at have købt det og taget det i brug er jeg noget overrasket og meget skuffet over det. Før det første mangler der nu nogle større søer i mit nærområde , som var på det gamle kort. Men det værste er at der nu også mangler en hel masse af de vejskilte, der viser hastighedsbegrænsingen på den vej man kører på - især på landeveje men også i landsbyerne. De var på det gamle kort , men mange havde i tidens løb ændret sig - f.eks fra 80 til 60 og havde håbet at de var blevet opdateret - istedet er de nu helt væk !!!
Har også bemærket at en del veje som før var farvet gule nu pludselig er hvide som små veje - måske derfor mangler farttavlerne også ?
Kun på de helt store landeveje synes at have farttavlerne med.
Hvad sker der lige ? mener det har en betydning når den beregner en rute fra A til B - og vil forsøge at undgå veje, der ikke vises med farttavler ?
Selv vejkryds og rundkørsler, som er blevet ændret ca 3 år tilbage er heller ikke blevet opdateret. Det er lige før jeg sætter mit gamle 2017 kort i igen da jeg føler det er et tilbageskridt.
Vil høre om det er normalt at de piller farttavlerne ud på må og få og fjerner søer, som var der før ?