Golf 6 2012 - Display genstarter ikke efter bilen slukker
-
Marco N
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Golf 6 2012 - Display genstarter ikke efter bilen slukker
Hej. Jeg har min Gold 6 som der ikke var noget som helst med indtil i forgårs. Mit display virker ikke til at resette efter bilen har været slukket. Og det ligemeget hvor lang tid den er slukket. Der står altid hvor lang tid man har kørt og distancen. Men tiden står på 37 timer og distancen på 2000 km og min km/100 står også stille. Den tæller stadig op. Har prøvet at resette det manuelt men den bliver stadig ved som om bilen registrere at jeg ikke har slukket den selvom der ikke er tænding på eller noget. Nogle der har en ide. Og tak på forhånd 
- HansH
- Admin
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Taulov
- Has thanked: 4205 times
- Been thanked: 5780 times
Re: Golf 6 2012 - Display genstarter ikke efter bilen slukker
Hmm..... er der ikke noget med at man skifter mellem "trip" (som nulstilles når bilen har stået i 2 timer) og så "long time", som manuelt skal nulstilles.
Hvis du er kommet til at skifte over på "long time" vil det se ud som om det ikke nulstiller.
Giver det mening ?
Så vidt jeg husker er det et tryk på OK-knappen på højre side af rattet der skifter mellem de to visninger.
Hvis du er kommet til at skifte over på "long time" vil det se ud som om det ikke nulstiller.
Giver det mening ?
Så vidt jeg husker er det et tryk på OK-knappen på højre side af rattet der skifter mellem de to visninger.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf (300) : viewtopic.php?f=108&t=156813
-
DangerDane
- Medlem
- Geografisk sted: Fredericia
- Has thanked: 221 times
- Been thanked: 170 times
På min som så godtnok er en 7'er der kan jeg ved at trykke på ok Knappen skifte mellem: Forbrug siden tankning, Forbrug siden start og Langtidsforsbrug.
-
Marco N
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Jeg har ikke en ok knap. Jeg har en knap på hver side af speedometer og omdrejningsmåler. Også en knap på min visker pind hvor jeg kan skifte mellem distance, hastighed, afstand tilbage i tanken osv osv.. Højre knap ved speedometer gør så jeg kan nulstille triptællerenHansH skrev: ↑8. nov 2024, 15:11Hmm..... er der ikke noget med at man skifter mellem "trip" (som nulstilles når bilen har stået i 2 timer) og så "long time", som manuelt skal nulstilles.
Giver det mening ?
- HansH
- Admin
- Geografisk sted: Taulov
- Has thanked: 4205 times
- Been thanked: 5780 times
Ja okay, så har du ikke multifunktionsrat med knapper.Marco N skrev: ↑8. nov 2024, 15:33Jeg har ikke en ok knap. Jeg har en knap på hver side af speedometer og omdrejningsmåler. Også en knap på min visker pind hvor jeg kan skifte mellem distance, hastighed, afstand tilbage i tanken osv osv.. Højre knap ved speedometer gør så jeg kan nulstille triptælleren
Men... jeg vil stadig mene at du på en eller anden måde kan skifte mellem trip og long time. Men lige hvordan det så gøres med dit knap-udvalg, skal jeg ikke kunne sige..
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
- jencka
- Medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Has thanked: 316 times
- Been thanked: 194 times
Er det så ikke på en af stilkene - mener at kunne huske noget lignede fra min først Octavia.
Octavia combi Style pre facelift 2017 1,0 TSI DSG
Intet ekstraudstyr der er værd at nævne
Intet ekstraudstyr der er værd at nævne
- xbn
- Medlem
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 286 times
På min Octavia er der en knap på undersiden af viskerpinden, som kan bruges til at skifte visning mellem Siden start, Lang tid etc .Marco N skrev: ↑8. nov 2024, 15:33Jeg har ikke en ok knap. Jeg har en knap på hver side af speedometer og omdrejningsmåler. Også en knap på min visker pind hvor jeg kan skifte mellem distance, hastighed, afstand tilbage i tanken osv osv.. Højre knap ved speedometer gør så jeg kan nulstille triptælleren
- jencka
- Medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Has thanked: 316 times
- Been thanked: 194 times
Ja - netop.
Det var den jeg mente.
Men nu må vi se om Marco kommer herind igen og læser det
Det var den jeg mente.

Men nu må vi se om Marco kommer herind igen og læser det