Nu sidder jeg hver dag og kigger på det gamle speedometer, med blåt lys, og simpelt infodisplay, og drømmer om at opdatere det til et nyere der matcher radioen bedre. Det griber om sig...
Drømmer om sådan et her, men aner ikke om det er muligt.
Jeg har læst noget om at et Amarok-instrument kan fås i en 6R... Det skulle vist også give en større MFA. (Edit: Der står Touran i din signatur. Jeg skal lære at læse før jeg skriver...)
Der er intet galt i at være glad for sit nye legetøj, ville være sørgeligt andet. Haha ja det er sku nogle gange de små ting i livet der gør forskellen. Forstår dog ikke besættelsen af temperaturen, men sådan er vi jo allesammen forskelligeDrHouseDK skrev: ↑4. sep 2020, 06:51
Det er faktisk en af de ting jeg savnede fra BMW'en - der havde du altid temperatur fremme uanset bordcom-info - jeg foretrækker nemlig digital speedometervisning, og der kan man ikke se temperatur i Poloens MFA.
Ok, jeg indrømmer det er totalt nørdet......![]()
Men nederste linje... iDrive i BMW har altid fået ros for at være godt. Men helt ærligt, så synes jeg faktisk Apple CarPlay fungerer meget bedre end det iDrive 4/5 NBT system jeg havde i min F31.
Søg på MFA premium Touran 2006, så kan du se det klart er muligt, men hvor kompliceret det bliver, ja se det er et godt spørgsmål
Jeg er ikke stødt på det ud over når Google Maps er på skærmen via Carplay.
Hvordan ser den ud ved radioen nu? Jeg tænker ikke det er noget problem. Måske skal du have en ny inddækning omkring radioen.
Øv
Det minder mig om. Hvad bør man ellers lave af lir på sådan en Polo 6R?
Kommer jo ALT an på hvad du vil med din polo, og hvad man er til.
For nogle måneder siden skiftede jeg den originale Dance radio i en Fabia fra 2008 ud med en RCD360 og var umiddelbart også noget skuffet over lyden.
2021 Skoda Enyaq iV 80
2020 Yamaha Ténéré 700
2003 VW Beetle Cabriolet 2.0
2019 Skoda Kodiaq Style 1.5 TSI DSG
2020 Skoda Fabia Fl 1,0 MPI 60du kan sagtens få dem til 8k med dab antenne osv