Carnet virker ikke efter opdatering til Android 11
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 1
- Tilmeldt: 15. jan 2020, 00:42
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Carnet virker ikke efter opdatering til Android 11
Jeg har en Tiguan 2019 med Discover Media Gen2. Jeg har haft carnet forbundet via access point (Hotspot) på min telefon. Det har virket upåklageligt indtil min telefon "Samsung Galaxy S10" blev opdateret til Android 11. Siden har globen (øverst på skærmen) der indikerer internetforbindelse været grå. Jeg har nu skiftet tilbage til Android 10, og så virker internet igen.
Er der nogen, der har fået carnet til at virke med Galaxy S10 og Android 11? Og har I i givet fald gjort noget for at få det til at virke?
NB! Både bil og telefon viser at wi-fi forbindelsen til telefonen er ok, men bilen har ikke adgang til internet.
Er der nogen, der har fået carnet til at virke med Galaxy S10 og Android 11? Og har I i givet fald gjort noget for at få det til at virke?
NB! Både bil og telefon viser at wi-fi forbindelsen til telefonen er ok, men bilen har ikke adgang til internet.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 4
- Tilmeldt: 14. nov 2019, 09:50
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Carnet virker ikke efter opdatering til Android 11
Har samme problem med min nyligt inkøbte Galaxy z fold 3 + TROC 2019 - efter timers reset af bilens infotainment system og we connect konto og roden rundt. Car-net virker ikke med android 11.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 198
- Tilmeldt: 26. nov 2017, 16:44
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 21 times
Re: Carnet virker ikke efter opdatering til Android 11
Jeg har lavet en tråd for noget tid siden om præcis samme udfordring. Jævnfør Tysk forum løses problemet med en opdatering af infortainment. Har dog ikke været forbi VW endnu og fået det gjort. Mib version 0879
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 4
- Tilmeldt: 14. nov 2019, 09:50
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Carnet virker ikke efter opdatering til Android 11
Tak Vader - min service indikator er lige begyndt at kalde mig til service, vil tage det op med værksted. Skriver resultat her efter service.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 4
- Tilmeldt: 14. nov 2019, 09:50
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Carnet virker ikke efter opdatering til Android 11
Skal til service her den 15nov, så får vi se. Skal nok huske at skrive resultat her. Har talt i tlf med dem i dag fordi de lige ville høre hvad problemet var, de lød ikke som om de var bekendte med problemet.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 4
- Tilmeldt: 14. nov 2019, 09:50
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Carnet virker ikke efter opdatering til Android 11
Har nu været til service hos vw og fik samtidigt opdateret infotainment system - kan bekræfte at car-net nu igen virker med Android ver 11 (samsung galaxy z fold3).
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 26
- Tilmeldt: 24. okt 2019, 19:14
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: Carnet virker ikke efter opdatering til Android 11
Spændende hvad der så sker når Android 12 rulles ud til din phone
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 1
- Tilmeldt: 4. dec 2019, 22:27
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Carnet virker ikke efter opdatering til Android 11
Så hvad hedder software versionen der løser problemet?
Pfh. Tak.
Pfh. Tak.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 198
- Tilmeldt: 26. nov 2017, 16:44
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 21 times
Re: Carnet virker ikke efter opdatering til Android 11
Har opdateret min Samsung til Android 12 i dag og det heldigvis virker stadig med 0879.