Jeg har været ved at kigge lidt på at opgradere infortaiment i min Skoda Scala fra 2020 fra Bolero til Amundsen. Jeg har digital instrument, og det kunne derfor være ret smart hvis jeg kunne få infortaiment med gps, og få det til at virke sammen med instrument. Jeg har fundet en skærm og en boks på eBay, men udfra billederne så ligner det at jeg ville komme til at mangle nogle stik.
Boksen ligner at være plug and play, men stikkene til skærmen kan jeg ikke lige regne ud hvor skal komme fra, jeg har haft min Bolero enhed ude, men kan ikke se de stik nogen steder? Er der nogen der ved hvor de stik gemmer sig, evt. Hvor man kan få fat i dem?
Jeg er godt med på at jeg skal have hjælp med noget Odis og kodning for at få det til at virke, men hvad kræves der ellers for at lave sådan en opgradering?
De 2 første billeder er en Bolero som også sidder i min scala. De næste 2 billeder er af boks til Amundsen. Sidste billede er af Amundsen skærmen med de to stik jeg mangler. Det kunne være super fedt hvis der var nogen der kunne give en fornuftig guide i hvordan det lige skal gribes an, da jeg ikke rigtigt kan finde svar på de oplysninger jeg efterspørger