Hej Drenge og Piger.
Vi skal til Østrig her om 3 ugers tid. I min Leon fra 19 har jeg både navigation og CarPlay til både Apple og Android.
I denne forbindelse med turen er jeg lidt i syv sind. Jeg kunne godt tænke mig at opdatere kortet i navien men samtidig har jeg også Caplay til at navigere efter og den er jo 100 % opdateret til turen.
I instrumentbrættet har jeg Virtuel Cockpit og kan få den indbygget navi op i instrumentbrættet istedet for hele tiden at kigge på skærmen i midten, hvilket både jeg og min kone er super glad for.
Skal jeg vælge og ofre de 550,- for et nyt kort med lande på eller skal vi “bare” bruge CarPlay?
Ny kort opdatering vs CarPlay
- Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 726 times
- Kontakt:
Re: Ny kort opdatering vs CarPlay
Carplay er vejen frem da den er med totalt opdateret kort samt live trafik. Selvom bilens orig får via rds er den stadig bar ikke ligeså hurtig til at opfange at der evt er ballade forude.. men til 550kr er det bar at gøre det og så ka du bruge begge dele
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure
-
- Medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 61 times
- Been thanked: 220 times
Nu har jeg godt nok en Octavia og jeg har valgt at have abonnement på Skoda Connect.
Så her får man også live opdatering på trafik og det virker rigtig godt.
Vi har live kørt godt og vel 8000 km med det skodas navigation. (Somport reelt et det samme som i Seat)
Jeg bruge så også den indbyggede, når vi skal tanke, da jeg kan se diesel priserne. Og jeg synes godt nok i år at prisforskellen var stor. Ca. 3,75 kr mere for at tanke på motorvejen kontra at kører af.
Så her får man også live opdatering på trafik og det virker rigtig godt.
Vi har live kørt godt og vel 8000 km med det skodas navigation. (Somport reelt et det samme som i Seat)
Jeg bruge så også den indbyggede, når vi skal tanke, da jeg kan se diesel priserne. Og jeg synes godt nok i år at prisforskellen var stor. Ca. 3,75 kr mere for at tanke på motorvejen kontra at kører af.
-
- Nyt medlem
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 17 times
Jeg har carplay og bruger TomTom Go som koster 99,- årligt - Det er 100% opdateret, og du kan downloade alle kort i hele verden offline. Så det får 100% thumbs up herfra.
Skoda Octavia Style+ Combi 1.5 TSI 2019
Amundsen / LCD Instrumentpanel / Osv...
Amundsen / LCD Instrumentpanel / Osv...
- DanielB12
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Køge
- Has thanked: 4200 times
- Been thanked: 1829 times
- Kontakt:
Fungerer det? Da vi havde A4'eren, inkl. audis svar på connect, var priserne ALDRIG rigtige.. Eller jo, hvis man lige ramte rigtigt ved et tilfælde.
Spurgte Semler hvor priserne kom fra, og hvorfor de aldrig var korrekte.. Det fik jeg aldrig et svar på.. det var bare en database de trak fra..
Det er jo bare for sjov
-
- Medlem
- Has thanked: 61 times
- Been thanked: 220 times
Efterhånden ja.DanielB12 skrev: ↑18. jul 2023, 09:49Fungerer det? Da vi havde A4'eren, inkl. audis svar på connect, var priserne ALDRIG rigtige.. Eller jo, hvis man lige ramte rigtigt ved et tilfælde.
Spurgte Semler hvor priserne kom fra, og hvorfor de aldrig var korrekte.. Det fik jeg aldrig et svar på.. det var bare en database de trak fra..
Jeg synes det har virket rigitg fint i tyskland i mange år. Og det virker også fint i DK efterhånden. (Men nu er der jo heller ingen udsving/konkurrence i DK)
Der kan stadig være enkelte svopser.
-
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 20 times
Hold fast i det abonnement - mit koster 15,- om måneden og jeg mener at hvis du tegner et nyt idag, så koster det 30 om måneden eller 300 om året.hummelmose skrev: ↑18. jul 2023, 08:59Jeg har carplay og bruger TomTom Go som koster 99,- årligt - Det er 100% opdateret, og du kan downloade alle kort i hele verden offline. Så det får 100% thumbs up herfra.
VW Golf GTE 2017
Tidligere: VW Golf 6 1,4 TSI 2011
Tidligere: VW Golf 5 1,6 FSI 2004
Tidligere: VW Polo 6n2 1,4 2001
Tidligere: VW Golf 6 1,4 TSI 2011
Tidligere: VW Golf 5 1,6 FSI 2004
Tidligere: VW Polo 6n2 1,4 2001
-
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 2 times
Skoda udgiver nye kort to gange om året til min Octavia. VW gør det samme. Det virker super, jeg har aldrig oplevet problemer. Og så får men advarsler i det digitale cockpit ved fare, har prøvet to gange at blive advaret mod spøgelses bilister i tyskland.
Hilsen Kent
Skoda Octavia Combi Facelift, 1.5 TSI DSG Style med digitaltcockpit fra 12 måned 2019.
Skoda Octavia Combi Facelift, 1.5 TSI DSG Style med digitaltcockpit fra 12 måned 2019.