Jeg kan ikke finde kort opdateringer mere på Skodas side mere? Der kommer ingen ting frem når jeg søger på stelnummer?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kort update er ikke på update Skoda siden mere?
-
Hede
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 2 times
Kort update er ikke på update Skoda siden mere?
Hilsen Kent
Skoda Octavia Combi Facelift, 1.5 TSI DSG Style med digitaltcockpit fra 12 måned 2019.
Skoda Octavia Combi Facelift, 1.5 TSI DSG Style med digitaltcockpit fra 12 måned 2019.
- Katborg
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 13 times
Re: Kort update er ikke på update Skoda siden mere?
Får også en fejl med “There is no Maps for this VIN” ?
Vores Karoq er købt i feb. 2019, med 7 års gratis kortopdatering - så der er da knap 2 år til endnu
Vores Karoq er købt i feb. 2019, med 7 års gratis kortopdatering - så der er da knap 2 år til endnu

Skodâ Karoq 2.0 Tdi Adblue 150 4x4 Dsg7
- 7 airbags, ESC, El-førersæde med memory, Metallak - Lava Blue, Digitalt cockpit, Opvarmet bagsæde, Personalisering og 3. nøgle, Dynamisk chassiskontrol med off-road funktion, Opvarmet forrude, Svingbart anhængertræk, Panoramasoltag, Sportssæder i stofindtræk, VarioFlex sæder på bagsædet, Style plus pakke
- Katborg
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 13 times
Må have været en fejl på Skoda.dk?
Jeg har kortopdateringer igen,
Jeg har kortopdateringer igen,
Skodâ Karoq 2.0 Tdi Adblue 150 4x4 Dsg7
- 7 airbags, ESC, El-førersæde med memory, Metallak - Lava Blue, Digitalt cockpit, Opvarmet bagsæde, Personalisering og 3. nøgle, Dynamisk chassiskontrol med off-road funktion, Opvarmet forrude, Svingbart anhængertræk, Panoramasoltag, Sportssæder i stofindtræk, VarioFlex sæder på bagsædet, Style plus pakke
-
Hede
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 2 times
Så er nye kort igen tilgængelig på update portalen

Hilsen Kent