Hej VAG eksperter,
Jeg har en Enyaq årgang 2025 med fuld udstyrspakke. Jeg kan simpelthen ikke ikke finde ud af, hvordan man skifter mellem Travel Assist og ACC.
Jeg kan bruge rulle-knapperne på rattet til at skifte mellem Travel Assist, ACC og hastighedsbegrænser — men når Travel Assist først er valgt og aktiveret, så springer vælgeren ACC over og går direkte til hastighedsbegrænseren.
Er der en måde at komme tilbage til ACC alene, mens man kører, eller overtager Travel Assist automatisk ACC, når det først er aktiveret?
Hvordan skifter man mellem Travel Assist og ACC?
- majbom
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Midtfyn
- Has thanked: 254 times
- Been thanked: 270 times
Re: Hvordan skifter man mellem Travel Assist og ACC?
Jeg synes da jeg kan vælge frit mellem de 3 på min Enyaq. Den er dog lidt dumt at navigere i, den menu, men den skifter ikke selv fra én mode til en anden. Efter nogle måneder med bilen er jeg også kommet frem til at adaptiv fartpilot er det bedste valg til mit temperament 

//morten
Olibo Green Škoda Enyaq 85 Sportline Advanced 2026
Olibo Green Škoda Enyaq 85 Sportline Advanced 2026
-
biggo
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Hvordan skifter man mellem Travel Assist og ACC?
Jeg har fundet ud af det... og det er næsten pinligt.
Man skal bare fortsætte med at rulle samme vej med rulleknappen. Efter hastighedsbegrænseren, smutter vælgeren tilbage til ACC! Så rækkefølgen er 1 - 3 - 2.
Jeg ved ikke hvem der synes det er logisk, men nu ved jeg da hvad jeg skal gøre!
.
Man skal bare fortsætte med at rulle samme vej med rulleknappen. Efter hastighedsbegrænseren, smutter vælgeren tilbage til ACC! Så rækkefølgen er 1 - 3 - 2.
Jeg ved ikke hvem der synes det er logisk, men nu ved jeg da hvad jeg skal gøre!
.