Dørbeklædning passat 3bg
-
Monne
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Sdr.Jylland
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 0
Dørbeklædning passat 3bg
Er der nogen der er skarpe i at pille dørbeklædninger af på en passat ´02 evt. med billeder eller nogen der ved h´vor der findes en vejledning på nettet evt??? På forhånd tak drenge
MOM taught me ABC. DAD taught me LFC. YNWA!
- Kenned
- Medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Appenæs Auto
- Geografisk sted: Næstved
- Has thanked: 0
Re: Dørbeklædning passat 3bg
For eller bag??? Med eller uden elruder..
Hilsen Kenneth ____-----____-----_______Vw golf 3 cabriolet / Vw Touran 2,0 TDI 150 highline
Støt VAGcars.dk - donér penge frivilligt. | Køb VAGcars.dk klistermærker! | Rapportér emner | FAQ og guider til VAGcars.dk |
| Alle indlæg vedrørende KØB skal postes i Køb - Købe guide - Alt vedr. køb
Støt VAGcars.dk - donér penge frivilligt. | Køb VAGcars.dk klistermærker! | Rapportér emner | FAQ og guider til VAGcars.dk |
- Tonny
- Admin
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 736 times
http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/ ... pappen.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Monne
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: Sdr.Jylland
- Has thanked: 17 times
Nå ja det drejer sig om alle dørene m/elruder,,,,,,, problemet ligger i at jeg skal ha´solfilm i ruderne og min montør siger at det er bedst hvis beklædningen er af,,,,, og hva med "hattehylden" i en sedan kan man tage den ud også så man ikke sakl skære filmen til rundt ved bremselygten???? Og lige til sidst tak Tony for det link det er jo super
MOM taught me ABC. DAD taught me LFC. YNWA!
- Kenned
- Medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Appenæs Auto
- Geografisk sted: Næstved
- Has thanked: 0
Så kan du bruge tonny´s link..
Hattehylde.. Min skulle bare hives fremad.. også husk at tage ledninger af til stoplyset.
Hattehylde.. Min skulle bare hives fremad.. også husk at tage ledninger af til stoplyset.
Hilsen Kenneth ____-----____-----_______Vw golf 3 cabriolet / Vw Touran 2,0 TDI 150 highline
- Obel
- Medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 38 times
Hvor skal du have der lavet??Monne skrev:Nå ja det drejer sig om alle dørene m/elruder,,,,,,, problemet ligger i at jeg skal ha´solfilm i ruderne og min montør siger at det er bedst hvis beklædningen er af,,,,, og hva med "hattehylden" i en sedan kan man tage den ud også så man ikke sakl skære filmen til rundt ved bremselygten???? Og lige til sidst tak Tony for det link det er jo super
Jeg har lige fået monteret ved RC solfil i nordjylland... Og han kunne sagtens lave det uden dørbæklædniingen var taget af... Og det er overhovedet ikke til at se.. Super godt arbejde...