Støjdæmpning af en ny Kodiaq?

Besvar
Henrik306
Helt nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 17 times
Been thanked: 2 times

Støjdæmpning af en ny Kodiaq?

Indlæg af Henrik306 » 5. apr 2020, 22:26

Jeg har en ny Kodiaq undervejs, når de engang starter produktionen op igen.

I min nuværende bil, en Nissan Qashqai, har jeg længe gået med tanken om at lydisolere den, da jeg synes den støjer meget. Det bliver så ikke til noget, da den snart ryger.

Jeg har ikke lagt så meget mærke til støj under prøvekørslerne, det skulle jeg selvfølgelig have gjort, men der er jo så meget man skal afprøve og pille ved.

Hvad er folks erfaringer med støjniveauet i en Kodiaq, nogle særlige gener, man lægger mærke til over tid?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
BCBC
Medlem
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 6 times
Been thanked: 12 times

Re: Støjdæmpning af en ny Kodiaq?

Indlæg af BCBC » 6. apr 2020, 18:22

Syntes du skal vente til du får bilen, og så selv give svaret.
Det er meget individuelt hvordan folk oplever støj i en bil, og du skriver heller ikke noget om hvilken motor og gearkasse du har valg?
Har kun prøvet Kodiaq kortvarigt og lagde ikke mærke til at den skulle støje generende.

Henrik306
Helt nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 17 times
Been thanked: 2 times

Re: Støjdæmpning af en ny Kodiaq?

Indlæg af Henrik306 » 6. apr 2020, 20:45

BCBC skrev:Syntes du skal vente til du får bilen, og så selv give svaret.
Det er meget individuelt hvordan folk oplever støj i en bil, og du skriver heller ikke noget om hvilken motor og gearkasse du har valg?
Har kun prøvet Kodiaq kortvarigt og lagde ikke mærke til at den skulle støje generende.
Det var også planen, men så fandt jeg et rigtig rigtig godt tilbud på støjdæmpning, men dog stadig en del penge. Så ville bare høre, om det gav mening at købe det med det samme. Hvis nu nogen kunne sige, at dørene støjer, eller bagagerummet, eller hjulkasserne, så havde jeg da nogens oplevelse at tage udgangspunkt i Billede

Det er en 2.0 DSG 4x4 - 7 personers.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar

Tilbage til "Karosseri"