Har lige været ude og vaske min lille gokart. Og har før i et et hurtigt kig syntes at parabolindsatsen i den højre forlygte sad lidt skævt i det. men det har altid passet med at så blev jeg kaldt andetsteds hen eller lignende.
Men fik nu set at den er "faldet af" den ene justeringspind inde bagved. Den der sidder øverst lige over nærlysparebolen (i mit tilfælde DE-linsen.)
Er der nogen der har været ude for det samme, og har et tip til at få den klikket på, helst uden at hive forlygten af selvfølgelig. Da de er monteret lige som f.eks Golf 4 hvor man skal have kofangeren af...
Polo 6N2 GTI Forlygte er "faldet af"... Fixed ;)
- mart!n
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Køge
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 20 times
- Kontakt:
Polo 6N2 GTI Forlygte er "faldet af"... Fixed ;)
Senest rettet af mart!n 13. maj 2009, 16:22, rettet i alt 1 gang.
- Gubbi
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Re: Polo 6N2 GTI Forlygte er "faldet af"... Help please
det er set før, fordi folk trykket for hårdt når de montere pærer / roder med lygten - jeg ville dog pille lygten helt af og gøre det stille og roligt, så du ikke knækker noget ved "sammeføring" igen.
gubs
gubs
Rigtige mænd skifter hjul uden donkraft - YEEEAAHHH!!!
- mart!n
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Geografisk sted: Køge
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 20 times
- Kontakt:
Re: Polo 6N2 GTI Forlygte er "faldet af"... Help please
Fik den fikset.... For en gang skyld dejligt med en bil hvor man man kan pille blinklysene af så man kan komme til på begge sider af forlygten. 
Så klarede det ved at pille "låget" af bag på forlygten og hev den så ind over pinden igen til det sagde klik
Fik så lige i samme moment skiftet blinlyspærerne ud med nogle Osram Diadem... Det er trodsalt lidt kønnere. hehe
Så klarede det ved at pille "låget" af bag på forlygten og hev den så ind over pinden igen til det sagde klik
Fik så lige i samme moment skiftet blinlyspærerne ud med nogle Osram Diadem... Det er trodsalt lidt kønnere. hehe
@Dub_Collective