2012 Golf 6 - Vand på gulvet

Besvar
Holscher
Helt nyt medlem
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

2012 Golf 6 - Vand på gulvet

Indlæg af Holscher » 3. nov 2025, 18:55

Hej alle

Min søn har en golf 6 fra 2012 hvor der er vand på gulvet i føresiden samt på gulvet bag ved førersædet også, det kommer ved bilvask og når det regner?
Er der nogen der har oplevet noget lignende eller evt ved hvor det kan komme fra.
Det er ikke fra døren ved ikke om det evt kan komme fra slangen fra aircondition da den også giver en del vand nogen gange, men synes jeg har læst at den sider i højre side.
Den har originalt skydesoltag men ser ikke ud til det kommer derfra for så burde loftet vel være lidt fugtig også?
Håber en eller anden kan hjælpe os lidt tættere.

Brugeravatar
Tor Morrison
Medlem
Geografisk region: Nordjylland
Has thanked: 18 times
Been thanked: 251 times

Re: 2012 Golf 6 - Vand på gulvet

Indlæg af Tor Morrison » 3. nov 2025, 20:00

Holscher skrev:
3. nov 2025, 18:55
Hej alle

Min søn har en golf 6 fra 2012 hvor der er vand på gulvet i føresiden samt på gulvet bag ved førersædet også, det kommer ved bilvask og når det regner?
Er der nogen der har oplevet noget lignende eller evt ved hvor det kan komme fra.
Det er ikke fra døren ved ikke om det evt kan komme fra slangen fra aircondition da den også giver en del vand nogen gange, men synes jeg har læst at den sider i højre side.
Den har originalt skydesoltag men ser ikke ud til det kommer derfra for så burde loftet vel være lidt fugtig også?
Håber en eller anden kan hjælpe os lidt tættere.
Afløbsslangen fra soltaget kan være utæt. Hvis det er et stykke fra soltaget ses det ikke deroppe.
Audi RS3 2016 med TTE500 turbo
Livet er for kort til kedelige biler!

Holscher
Helt nyt medlem
Geografisk region: Sydsjælland
Been thanked: 0

Indlæg af Holscher » 3. nov 2025, 20:02

Ok giver god menig det vil jeg lige prøve at kontrollere i morgen
Mange tak

Mibir
Helt nyt medlem
Geografisk region: København
Been thanked: 1 time

Indlæg af Mibir » 4. nov 2025, 19:14

Afløbsslangen langs A stolpen, er samlet med en nippel, omkring instrumentbordet, og øverste slange er sikkert hoppet ud. Af mærkelig årsag, er alle slanger uanset model for korte. Sammenholdt med dårlig fitting, er det en meget dårlig kombi.

Besvar

Tilbage til "Karosseri"