Falck: åbning af dør
-
LaZBoY
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Falck: åbning af dør
Min passagerdør gået i baglås.. den er låst og kan ikke låses op hverken udefra eller indefra. Dørbeklædningen kan ikke afmonteres mens døren er lukket. En bekendt har fortalt mig at Falck kan åbne døren ved at pumpe en luftpude op som springer låsen op.
Nogen der kender noget til det? eller har andre forslag?
for en god ordens skyld skal det nævnes at det ikke er en vag, men derimod en ford focus '02 der lider af dette problem.
Nogen der kender noget til det? eller har andre forslag?
for en god ordens skyld skal det nævnes at det ikke er en vag, men derimod en ford focus '02 der lider af dette problem.
- Tonny
- Admin
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 736 times
Re: Falck: åbning af dør
Altså det med luftpuden, er ligesom et koben der bare ikke ridser. Det er altså vold der er tale om. Men mon ikke de er rutinerede nok til at luske noget ned i døren der kan åbne den?
-
Chr-Hj
- Medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Hjørring
- Has thanked: 188 times
- Been thanked: 62 times
Tror bare den luft pude er en de bruger, hvis nøglen er låst inde i bilen, altså til at vride ud i dør rammen, så døren kan låses op ved at få fat i den indvændige låse knap.
Tror ikke den kan bruges, til noget i dit tilfælde.
Tror ikke den kan bruges, til noget i dit tilfælde.
Cupra Born Valida 58kwh
Polestar 2 Longrange AWD
Polestar 2 Longrange AWD
- granhof
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Svendborg, Sydfyn
Lige nøjagtigt, de bruger en pude hvis du har glemt nøglen i bilen,, og det er ren vold.. De gjorde det på min firmabikl, og døren er stadig lidt skæv, faeme dårlig stil af flack.
Cayenne S
-
Kildevang
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Kommerciel bruger: Kildevang's Auto
- Geografisk sted: Slagelse
- Been thanked: 1 time
jeg ville køre på ford! så er det ikke dit problem længere!
mht til falck, der bruger denne luftpude, nu pladre i om det at det er vold, så skal i nok bare lade være med at smække jeres nøgler inde, ellers kan i jo selv bare gøre det på den nemme måde med at smadre en rude, og så finde glasskår flere år efter! jeg tror i er en smule zippede, jeg har også prøvet det, og der skete altså ingen ting!
mht til falck, der bruger denne luftpude, nu pladre i om det at det er vold, så skal i nok bare lade være med at smække jeres nøgler inde, ellers kan i jo selv bare gøre det på den nemme måde med at smadre en rude, og så finde glasskår flere år efter! jeg tror i er en smule zippede, jeg har også prøvet det, og der skete altså ingen ting!
Kildevang's Auto smid en mail for et godt tilbud... Martin(a)kildevangsauto.dk.
Nyhed Vi har fået 4 hjulsudmåling på værsktedet så nu laver vi også det 795 incl moms.
Jeg har vcds samt Breddetester, så skriv hvis du har brug for hjælp, jeg holder til i slagelse.
Aircon service og fejlfinding. Forsikringsskader, incl glasskade.
Udsk. af ruder. Alt i dæk & fælge. Skaffer Partikkelfiltre og katalysator til meget skarpe priser.
Nyhed Vi har fået 4 hjulsudmåling på værsktedet så nu laver vi også det 795 incl moms.
Jeg har vcds samt Breddetester, så skriv hvis du har brug for hjælp, jeg holder til i slagelse.
Udsk. af ruder. Alt i dæk & fælge. Skaffer Partikkelfiltre og katalysator til meget skarpe priser.
- granhof
- Helt nyt medlem
Cayenne S
- Tigger
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Kontakt:
Jeg har 3 gange smækket nøgler inde og der har efterfølgende ikke været noget at se
Hilsen Brian Christensen
Se mine biler her...
Downed.dk - Blanz Society
Undervogne købes hos TheSuspensioncompagny.dk - Min Puch Maxi
Se mine biler her...
Downed.dk - Blanz Society
Undervogne købes hos TheSuspensioncompagny.dk - Min Puch Maxi
-
Kildevang
- Aktiv medlem
tak tigger det er lige præcis det jeg vil frem til, tvivler meget stærkt på at den pude kan pustes så meget op, at den bukker dørrammen, har selv prøvet at være der med en skruetrækker for en kunde en dag, vi kom ind og hentede kundens nøgler, med en stor skuetrækker, og et hårdt plasticbånd der var modificeret en smule! der var heller ingen tegn efter noget!
-
Kildevang
- Aktiv medlem
jeg mener bare, hvordan skal de ellers komme ind og lukke op! der er ligesom ikke andre metoder at komme ind på!
-
LaZBoY
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
Hmm kan godt være jeg bliver nødt til at køre ned til Ford.. Men hvis det ender med at de skære dørbeklædningen i stykker for at komme ind til låsen, kan jeg jo ligeså godt selv gøre det.
Angående det med at en pude ikke kan bukke en dørramme - så tror jeg ikke det er noget problem, ihvertfald ikke på nogen biler. Jeg har en kammerat som lige har fået skiftet en dør fordi en person har tager fat i dørrammen og med knæet lige under dørhåndtaget, trukket dørrammen 10 cm ud fra taget.
Angående det med at en pude ikke kan bukke en dørramme - så tror jeg ikke det er noget problem, ihvertfald ikke på nogen biler. Jeg har en kammerat som lige har fået skiftet en dør fordi en person har tager fat i dørrammen og med knæet lige under dørhåndtaget, trukket dørrammen 10 cm ud fra taget.
- granhof
- Helt nyt medlem
Kan da smide et billede af den skæve dør på min firma bil (ford transit) hvis det skal få jer til at tro på den er bukket, for det er den.. Ikke vildt meget, men måske 3 cm, var blevet tosset hvis det havde været på min egen bil..
Cayenne S
-
Razmuz
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Geografisk sted: Gundsømagle
Så buk den tilbage....
Sværre er det altsår ikke, sæt knæet i bunden af rude ramme og riv ind i toppen af ruderammen. Gør det selvfølgelig lidt forsigtigt af et par gange, det er der ingen problemer i og lakken flækker ikke eller noget...
Sværre er det altsår ikke, sæt knæet i bunden af rude ramme og riv ind i toppen af ruderammen. Gør det selvfølgelig lidt forsigtigt af et par gange, det er der ingen problemer i og lakken flækker ikke eller noget...
granhof skrev:Kan da smide et billede af den skæve dør på min firma bil (ford transit) hvis det skal få jer til at tro på den er bukket, for det er den.. Ikke vildt meget, men måske 3 cm, var blevet tosset hvis det havde været på min egen bil..
Wheel gap's is like a vagina, the less fingers the better..
- Cola
- Nyt medlem
- Geografisk region: København
- Geografisk sted: Sjælland
- Has thanked: 2 times
Det samme slags luftpude håndværkere osv bruger til og sætte vinuder i med. *Har selv efterhånden åbnet 5 dører på denne måde og ved tyvknægtne os er glade for det. Jeg har ikke oplevet skæve dører endnu. men jeg pumper heller ikke døren meget op, kun lige så jeg kan komme ind med en stang og vippe låse pinden op.