Jeg har en 2009 seat leon 1,9 ecomotive som jeg gerne vil have et fyr i. jeg syntes at kunne forstå at der er et lille fyr i mange VAG biler med deres 1,9L motor. Er det noget man kan bruge til noget og har jeg det også i min bil? eller skal jeg ud og købe et rigtig fyr med det hele? jeg vil gerne have motor varme og kabine varme med timer og en remote. Jeg gætter på at jeg skal ud og købe dette og at jeg ikke bare kan lave en update af det lille fyr (hvis jeg har det) hvad mærke skal jeg gå efter og model. ( firma bil så det er ikke 100% prisen jeg går op i) og hvad må det ca. koste med alt install osv.?
og lidt bonus info. Hvad med en Audi A4 2004 1,9 Tdi og en VW Turan 1,9 fra 2007 har de noget man kan bruge til noget når det kommer til vinter varmer?
Oliefyr input
-
korben
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Oliefyr input
hmmm har fået priser nu. ca 16.000 kr med alt. det er lidt mere end jeg ville give
- clausvp
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Been thanked: 1 time
-
korben
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestjylland
Ja tyskland er en mulighed. men jeg syntes tit at det kun er momsen man ca. spare og den betaler jeg ikke da det er en firma bil.
-
ohaue
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Odense
- Been thanked: 1 time
Køb et brugt på eBay.de og få nogen som har forstand på det til at montere det. Så kan du da spare en del.
Har selv købt et brugt fra en passat 3c i en god handel. Nu mangler jeg bare nogen med forstand på montering af brændstofdelen
Mvh Otto
Har selv købt et brugt fra en passat 3c i en god handel. Nu mangler jeg bare nogen med forstand på montering af brændstofdelen
Mvh Otto
12' Golf 2,0 Highline med følgende tilføjelser:
Scirocco Sportsrat, Navi, Bakkamera, Alarm, Regn/lyssensor, Fjernlysassistent, LED/Xenon, LED baglygter, Webasto fyr, PDC/OPS
[/color][/size]
18' Passat 2,0 Highline med følgende tilføjelser:
PLA, El Bagklap, Svingbart træk, TPMS, Discover Pro, Area View, Klapspejle, Side Assist, Lane Assist, Alarm, Dynaudio Soundsystem, Kessy (Easy Open/Easy Close), Dynamisk lys assistent, Trailer assistent, Kø assistent, Emergency Assist.
[/color][/size]
Scirocco Sportsrat, Navi, Bakkamera, Alarm, Regn/lyssensor, Fjernlysassistent, LED/Xenon, LED baglygter, Webasto fyr, PDC/OPS
[/color][/size]
18' Passat 2,0 Highline med følgende tilføjelser:
PLA, El Bagklap, Svingbart træk, TPMS, Discover Pro, Area View, Klapspejle, Side Assist, Lane Assist, Alarm, Dynaudio Soundsystem, Kessy (Easy Open/Easy Close), Dynamisk lys assistent, Trailer assistent, Kø assistent, Emergency Assist.
[/color][/size]
-
LasseP
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Viborg, 8830
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
- Kontakt:
Otto: de monteringsvildledninger jeg har kigget på har været ganske overskuelige...
jeg tror måske endda jeg ligger inde med en som pdf...
off tåpik - Otto - har du en søster der hedder Iben?
jeg tror måske endda jeg ligger inde med en som pdf...
off tåpik - Otto - har du en søster der hedder Iben?
Med venlig hilsen
Lasse P
BMW 330i M-Sport Touring, 2021
VW Polo 90, 1.2 TSI DSG7, 2017
Lasse P
BMW 330i M-Sport Touring, 2021
VW Polo 90, 1.2 TSI DSG7, 2017
-
Gossa
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Århus området
- Has thanked: 1 time
Det er satmeLasseP skrev: off tåpik - Otto - har du en søster der hedder Iben?
mvh
Gossa
SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.
Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998
Gossa
SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.
Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998