Jeg købte selve varmeelementet (nr. 707) og så ledningsnettet dertil.. Så nej, de 1100 kr. var søreme for det hele

Men jeg har jo så ikke indbygget timer eller kabinevarmer, men det er ting jeg sagtens kan undvære da jeg har carport, og derfor ikke har is på ruderne om vinteren.. Og mht. timeren købte jeg jo et digitalt tænd/sluk-ur! Kan godt være du synes det er besværligt, men sådan en digital fætter har indbygget batteri, så du kan sagtens tage den ud af stikkontakten derhjemme, og så med på arbejde, og så sætte den i en stikkontakt der.. Så man skal ikke til at indstille det forfra hver gang det er ude af stikkontakten..
Kan som sagt varmt anbefale sådan en varmer, jeg nyder i hvert fald min! Motoren forvarmer stort set ikke selvom det er koldt, den lyder meget bedre, bruger mindre brændstof de første par km. og så blæser kabineblæseren varm luft ud helt fra start..
Så vidt jeg kan se skal du have et varmeelement, der hedder 2512..
Du kan få det inde på
http://www.carandcamp.de - kig under varmeelementer model 500.. Koster 85 euro og så kommer ledningsnettet oveni til 49.90 euro + omkring 11 euro i forsendelse.. Så alt i alt 1100 kr. for "basis-pakken"..
Ser godt nok relativ nem ud at montere, se monteringsvejledning inde på carandcamp.de eller defa.com..
Audi A6 2.0 TDi 190 Ultra S-Tronic, årg. 2011 (kørt 332.000 km.)
VW e-Golf, årg. 2020 (kørt 78.000 km.)
Honda VFR 800i, årg. 1999 (kørt 65.000 km.)
Honda ANF 125i, årg. 2012 (kørt 29.000 km.)