Ny barnestol til barn på 10 mdr

Besvar
Brugeravatar
JSKristensen
Helt nyt medlem
Indlæg: 57
Tilmeldt: 5. nov 2023, 21:25
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 24 times
Been thanked: 6 times

Ny barnestol til barn på 10 mdr

Indlæg af JSKristensen » 30. mar 2024, 13:31

Halløj.

Jeg har pt en Skoda Superb fra 2016 og med en efternøler kommet til, så kniber det lidt med pladsen.

Nuværende barnestol fylder en del og jeg er ude efter en der udnytter bagsædets bredde ordentligt.

Det hælder ligesom i siderne og barnestolen kommer ikke så ikke helt ud. Jeg har forsøgt at tage et billed hvor i kan se den spildplads der er.

Har i selv anbefalinger/erfaringer med en der kunne passe?

Vi har en på 11, 8 og den lille på 10 mdr. Konen sidder pt bagi med den lille og pladsen er lidt trang. Billede

Sendt fra min SM-G986B med Tapatalk


Nicklossi
Aktiv medlem
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 28. apr 2014, 19:27
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 27 times
Been thanked: 508 times

Re: Ny barnestol til barn på 10 mdr

Indlæg af Nicklossi » 30. mar 2024, 15:11

Jeg tror ikke du finder nogen der udnytter pladsen i den ene side, altså excentrisk fra isofix beslaget. Er det ikke det du tænker på?

Og som en lille sidenote, så behøver du ikke selen på basen, så længe den er monteret med isofix ;)

Brugeravatar
JSKristensen
Helt nyt medlem
Indlæg: 57
Tilmeldt: 5. nov 2023, 21:25
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 24 times
Been thanked: 6 times

Re: Ny barnestol til barn på 10 mdr

Indlæg af JSKristensen » 30. mar 2024, 16:13

Nicklossi skrev:Jeg tror ikke du finder nogen der udnytter pladsen i den ene side, altså excentrisk fra isofix beslaget. Er det ikke det du tænker på?

Og som en lille sidenote, så behøver du ikke selen på basen, så længe den er monteret med isofix ;)
Jo det er den del jeg er ude efter. Isofix er ikke det afgørende, men det bliver bare en rigtig rigtig lang tur til Italien og Kroatien når ikke de kan sidde ordentligt.

Sendt fra min SM-G986B med Tapatalk


Besvar

Tilbage til "Hvor kan jeg købe?"