Hvilken mekanikker kan i evt anbefale omkring sønderborg og omegn?
Mvh.
Troels
Hmm, mit umiddelbare bud ville være [Mr.] NORN, han er bruger herinde og så vidt jeg husker så bor han vist i Blans..alfaffa skrev:Ja som overskriften
Hvilken mekanikker kan i evt anbefale omkring sønderborg og omegn?
Gubbi skrev:har du mod på at tage til Århus kan Morten16v anbefales
Krog skrev:Gubbi skrev:har du mod på at tage til Århus kan Morten16v anbefales
Synes det virker lidt som et overkill at køre helt til Århus hvis det kan klares i nabobyen
Hvis det er prisen, du er interesseret i, så har jeg for kort tid siden givet ca. 6500 for skift af tandrem v. km 270.000 på en 3BG'er 130 TDI. Pris er inkl. div. strammerhjul og ny vandpumpealfaffa skrev:Ja som overskriften![]()
Jamen, det er da bestemt en mulighed, altså at være kreativGubbi skrev:Krog skrev:Gubbi skrev:har du mod på at tage til Århus kan Morten16v anbefales
Synes det virker lidt som et overkill at køre helt til Århus hvis det kan klares i nabobyen
så kan man da være lidt kreativ og lave en hyggetur ud af det med en strøgtur eller andet arrangement - evt. tivoli.
gubs
Jeg kørte fra Nordsjælland til Århus, så Morten16v kunne lave min bil. Selv med turen og en hyggelig dag ved strøget og brunch ved kanalen sparede jeg en del mønter. Vigtigst af alt - yderst tilfreds med det udførte arbejde.Krog skrev:Gubbi skrev:har du mod på at tage til Århus kan Morten16v anbefales