Hej.
Fruen og jeg overvejer, at købe en ny Polo til ca. 250.000
Planen er, at vores Skoda Octavia skal indgå i handlen, men hvad kan vi forvente, at få for den ?
Det er en ambiente combi model, 1,9 tdi 90 hk fra 2004 med lige knap 135.000 km på bagen. Alle service er lavet hos Skoda, og bilen er pæn og velholdt.
Nogle der har et bud ?
Dan
Køb af ny Polo, hvad får man i bytte for en Octavia ?
-
DanK
- Nyt medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Albertslund
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Køb af ny Polo, hvad får man i bytte for en Octavia ?
It ain't the size of the car that matters, it's the arm hanging out of the window.
-
MCL
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Geografisk sted: Slagelse
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Re: Køb af ny Polo, hvad får man i bytte for en Octavia ?
Hej Dan,
Umiddelbart vil jeg sige, at du bliver budt omkring 90-100t for din octavia hvis den er pæn, velholdt og har en god farve. Hvis jeg var dig vil jeg lave en aftale der hvor I køber Polo'en med en fast indbytningspris på Octavia'en, men med mulighed for du selv sælger den indtil Polo'en kan/skal leveres... Så har du en garanti for at den bliver solgt, men med mulighed for at sælge den privat til en bedre pris...
Mvh.
Martin
Umiddelbart vil jeg sige, at du bliver budt omkring 90-100t for din octavia hvis den er pæn, velholdt og har en god farve. Hvis jeg var dig vil jeg lave en aftale der hvor I køber Polo'en med en fast indbytningspris på Octavia'en, men med mulighed for du selv sælger den indtil Polo'en kan/skal leveres... Så har du en garanti for at den bliver solgt, men med mulighed for at sælge den privat til en bedre pris...
Mvh.
Martin
2022 Polestar 2 LRDM MY2023
2022 Volvo V60 B4 R-Design
2020 Volvo V60 D4 R-Design
2022 Volvo V60 B4 R-Design
2020 Volvo V60 D4 R-Design
- podo
- Medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
- Kontakt:
Re: Køb af ny Polo, hvad får man i bytte for en Octavia ?
Tror 90000,- er ret præcis vi blev budt 70000,- for vores for en måned siden i bytte med en nyere, vores er ikke en Combi og kørt 250000 km
Køber/sælger bilbrochurer og bilblade i store mængder, har du noget liggende?