Hej
Jeg har sat min GTI'er til salg, både her inde og de forskellige salgs sidder. Jeg får respons om at bytte som jeg egentlig ikke er særlig interesseret i. Men ville lige høre folks mening om den ikke er billig nok i forvejen? her er et evt. link.
http://www.dba.dk/vw-golf-iv-18-gti-20v ... 005531293/
PT. DETTE INDLÆG ER IKKE OPRETTET FOR REKLAME ELLER NOGEN FORM FOR DIREKTE SALG KUN VURDERING.
Er den for dyr?
-
varmlose
- Medlem
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 12 times
Re: Er den for dyr?
hvis jeg var interesseret i denne model kumme så ville helt klart komme forbi se den især den farve kan være så fed i real live
men på billede ligner den en øst kumme dacia, kia osv
ved ikke hvor dan du skal få den farve frem på billeder få det er vel den der skiller sig fra andre magen til
bare min mening håber du kunne bruge det
ved ikke hvor dan du skal få den farve frem på billeder få det er vel den der skiller sig fra andre magen til
bare min mening håber du kunne bruge det
-
Musti
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Har du nogen idé om hvordan det skulle lade sig gøre?
Fordi lige pt. vil det være umuligt og få taget billeder da solen aldrig er her og farven bare vil være mørktonet. Fordi den 'skifter' nemlig farve når det er lyst og mørkt.
Fordi lige pt. vil det være umuligt og få taget billeder da solen aldrig er her og farven bare vil være mørktonet. Fordi den 'skifter' nemlig farve når det er lyst og mørkt.
- Dakota
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Has thanked: 200 times
- Been thanked: 399 times
Tjoeh, jeg synes ikke prisen er helt i skoven. Men farven gør den nok lidt svær, desværre.
-
varmlose
- Medlem
- Geografisk region: Fyn
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 12 times
kender du nogle som har adgang til et sted hvor der er super lys et show rum, lagerhal, garage bare hvor der er masser af lys 
-
puggi
- Medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: kolding
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
De er bare faldet i pris desværre og folk vil bytte nu om dage.. Hav tålmodighed, ellers en fin vogn og fed farve. Har haft en magen til i samme farve
rigtige mænd kører med turbo.. 
- Obel
- Medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 38 times
Synes egentlig ikke den er for dyr. Men du skal selvfølgelig være klar til at handle lidt med en evt. køber. Måske slå 3-5.000 af når de byder.
Farven afskrækker heller ikke mig - synes den er fin og anderledes på en god måde.
Den ser velholdt ud og skal nok sælge på et tidspunkt.
Mange har jo noget de skal af med, når de køber billig brugt bil. Måske skulle du overveje om de de vil bytte med, kunne være nemmere at sælge??
Jeg kunne selv sagtens se mig som køber af den - hvis ikke lige det var fordi jeg har en 307'er jeg skal af med først....
Sig til hvis det har interesse.
Farven afskrækker heller ikke mig - synes den er fin og anderledes på en god måde.
Den ser velholdt ud og skal nok sælge på et tidspunkt.
Mange har jo noget de skal af med, når de køber billig brugt bil. Måske skulle du overveje om de de vil bytte med, kunne være nemmere at sælge??
Jeg kunne selv sagtens se mig som køber af den - hvis ikke lige det var fordi jeg har en 307'er jeg skal af med først....
Sig til hvis det har interesse.