http://www.dba.dk/skoda-fabia-19-tdi-sp ... -69110456/

Den står som momsfri på både bilbasen - ved godt der står plus moms i teksten, men ved ikk om han mener den oprindelige købspris?Uffe skrev:Den der er vist plus moms, det jeg ville gøre var at gå ind på skats hjemmeside og se hvad det koster at få den på hvide plader.
Så har du måske et bud på hvad en rimelig pris kan være for en van, når du lige trækker lidt fra til ombygning og muligvis for vægtafgiftsproblemet. Jeg tror dog kun det er 900kr årlig strafafgift, og der er nok betalt 95% reg afgift af den. Husk dog det med momsen i din beregning.
Netop korrekt, efter 25. april 2007 skal du betale 5040kr i misundelsesafgift som minimum. Til gengæld findes muligheden for at betale 95% afgift vist ikke.Philip skrev: Den står som momsfri på både bilbasen - ved godt der står plus moms i teksten, men ved ikk om han mener den oprindelige købspris?
Hvordan er det nu - er det alle efter 25 april 2007 der skal betale 5040 kr i misundelse??
Der er kun denne ene til salg på nettet i hatchback - og den har været der i et stykke tid - ca 1 år mener jeg at kunne huske..