Genopliver lige denne tråd for et øjeblik:
Jeg tror ikke at det er samme Stark som den hjemmeside der hedder stark.com, men det var nu ikke det jeg ville skrive om....
Jeg har efterhånden handlet hos autodoc der ejer en masse forskellige sider nogle gange, det er gået fint nok lige indtil jeg bestilte et sæt ferodo klodser til bussen, jeg fik dem 22/12 men åbnede først kassen med stumper da jeg skulle bruge dem 9/1 jeg ser så at jeg som så mange andre har oplevet har fået ændret min bestilling så de har sendt "Stark professional line" istedet.
Jeg kontakter dem fordi jeg undrer mig over at man vælger at sende et andet mærke uden at spørge kunden først, de er meget uforstående da dem de har sendt er bedre og dyrere, det er et nyt mærke

som de sælger til en billig intropris
Jeg returnerer dem og bliver lovet at de vil sende de rigtige, der går 14 dage så modtager jeg penge retur
jeg fortæller dem at jeg mener at jeg skal have de ferodo til samme pris som jeg betalte første gang (de var steget 50,- men still)
intet problem, jeg skal bare bestille så vil de overføre diff. Jeg betaler, pengene bliver trukket og jeg kontakter dem igen, nu sender de mig en rabat kode på 5% som man alligevel modtager hver gang man handler der.
igår modtager jeg så endeligt mine Ferodo klodser....... troede jeg, for da jeg åbnede pakken havde de fandme send "STARK professional chinaline" igen
Jeg har skrevet 6 mails til dem, samt skrevet på deres danske fb-side.... de har svaret mig på fb.
de har kontaktet deres tekniske afd. der lover at jeg ikke modtager stark dele mere medmindre jeg bestiller dem
Har skrevet flere beskeder med dem der sidder og svarer fb. når man spørger ind til hvem der laver stark får man halvsmarte beskeder, det ender dog med at de skriver at det bliver produceret samme sted i tyskland som Bosch
det havde fandme været totalt morsomt hvis det ikke var fordi jeg er så mega pissed over deres måde at skide på kunderne..... men så kan jeg jo lære at handle dele på interweb