Golfen er jo nærmest ældre end havet - 09 model, registreret i 08. Den får sgu' ikke ligefrem org. Service, vi har en lokal Automester, der er dygtig og præcis til at lave og overholde aftaler.
Men... - Der har jo været et par "Aktioner" der kar fordret org. Besøg - Og de er sgu' løst SuperTilfredsstillende af Egon Hansen og Søn i Aalestrup - Fx. Diesel-sagen, og så nu her i dag, Golfvognen står der oppe til overnatning, Defekt ABS Klump efter Software-Aktionen der PT er i gang.
Ganske kort, jeg ringer op da jeg får indkaldelsen, og spør' om det er en fordel inden vi kører på rundtur i Italien på ferie - "Ja, vi kan lige klemme den ind Torsdag morgen klokken 0700, det tager ca. 45 min. ".
Fint, jeg dukker op her til morgen sludrer om løst og fast, og får da osse lige i samme omgang en gratis App-Satellit-Sporing med - Åbenbart noget kampagne der kører nu. Men mekaninkeren opdaterer Software'n i ABS, og så melder den fejl...
Det' nåed Lort, vi skal køre til Italien i morgen aften ( Fredag )
Meldingen er så "Det skal i ikke tænke på, vi finder lige en ny bil i kan køre i nu, og hvis ikke vi kan få den klar i løbet af i morgen, så finder vi nok ud af det osse".
Uanset at VW sandsynligvis betaler for aktionen og sådan ( Vel til "underpris" i forhold til kundebetalt arbejde, sådan er det i hvert fald i min branche ), så er Service'en og behandlingen på alle punkter Fantastisk!! - Ingen sure miner _Overhovedet_ de har selv foreslået alle tingene med lånebil, og alt det der før jeg når at tænke hvad gør vi så ?
Så... - Her i midtjylland med en bil der skal org' service's, så kan jeg anbefale dem så varmt, at nordpolen er lige ved og smelte.
Der er sgu ingen tvivl om hvor den nye transporter skal købes til jul, og om et par år når GolfVognen skal skiftes til ny!
Som Service-Kontakt havde jeg Jan Breiner, jeg kan desværre ikke huske mekanikerens navn - Men Ros til dem begge for Tid, forklaring og Service-niveau - Jeg er jo (nok desværre) ret nysgerrig, da jeg selv er elektronik-mand.
Mvh. Lars / Viborg