Besøg eller brug aldrig det her værksted
Don's Auto
Englandsvej 274
2770 Kastrup. (Ved Vandtårnet)
32591712/20704966
De udfører så dårligt og plat arbejde at selv en hobby arbejder ville korse sig og lave det bedre selv. ingen kompetance og uddannelse, ren plat og fusk firma der gætter sig frem til fejlene. grimt sprog og dårlig karma fylder værkstedet.
jeg og en del af dem jeg kender har flere gange fået lavet biler dernede og der er næsten aldrig en af bilerne der ikke har haft en reklamation, selv bare ved bremseskift, udstønning skift eller olie skift, altså bare helt almindelig reprerationer, engang måtte jeg selv hjælpe med for at de kunne finde ud af at bruge deres auto test computer. en af mine venner har også prøvet at hans golf som var dernede bare forsvandt ud i den blå luft fra en lukket indhegnet, overvåget og aflåst plads. der tales grimt til kunderne hvis de brokker sig så får de bare besked på at betale og skride. samt meget mere jeg kunne blive ved.
Dårligt arbejde udføres.
- VWManKBH
- Medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: NørreBronX.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Dårligt arbejde udføres.
Senest rettet af VWManKBH 1. feb 2011, 22:31, rettet i alt 2 gange.
Har Tolerance Data op til 2009 2 udgave (hvis nogen skulle mangle info)
Hvis jeg ikke kender dem... Så kender de mig
KM justering foretages
Hvis jeg ikke kender dem... Så kender de mig
KM justering foretages
-
SVK
- Medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Advarsel!
Ret venligst overskriften så den beskriver indholdet i tråden.
Og så syntes jeg du skylder at beskrive nærmere hvad du har oplevet fremfor den lidt generelle udmelding du er kommet med.
Og så syntes jeg du skylder at beskrive nærmere hvad du har oplevet fremfor den lidt generelle udmelding du er kommet med.
-
superbeszzz
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Geografisk sted: Solrød Strand
- Has thanked: 377 times
- Been thanked: 693 times
Re: Dårligt arbejde udføres.
Don's auto - det lyder eddermame også vildt.
Herrebil: 2024 Mercedes EQS 450+
Ged: 2024 Pinarello F, Zwift ride
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Mercedes EQE AMG 53, BMW X5 e45, Porsche Taycan Cross Turismo, 2 x Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE
Ged: 2024 Pinarello F, Zwift ride
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Mercedes EQE AMG 53, BMW X5 e45, Porsche Taycan Cross Turismo, 2 x Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE
- Greden
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Silkeborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: Dårligt arbejde udføres.
jeg kan godt more mig lidt over at du flere gange har fået lavet bil hos værkstedet, selv om der er reklamationer på flere af de opgaver de får til job at lave..