ADVARSEL IMOD CTSTURBO.COM
- West
- Medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Godaften
Vil blot fortælle om en meget negativ oplevelse med cts turbo og forsøge at hjælpe andre imod at blive snydt på samme måde selv.
Jeg kontaktede cts turbo da jeg var interesseret i deres turbomanifold og vide lidt forskelligt om fragt osv.
Jeg finder så ud af selve fragten bliver 740-770kr. hvilket jeg synes er rimeligt meget for en så lille genstand og ikke så meget vægt igen.
Da jeg i et svar siger jeg synes det er var lidt meget, taget i betragtning af andre steder kunne jeg få den leveret for omkring 500 (men synes denne så bedre ud) og det er samme leveringspris der gives for meget større dele som fx kofangere olign. fik jeg at vide jeg burde købe en fiat punto. Det kunne godt irritere mig lidt da det ikke var noget modelspecifikt jeg synes var dyrt, men levering. Tidligere i andre handler har jeg oplevet at nogle firmaer måske har skruet priserne lidt op, da jeg har oplevet at hvis man synes det er dyre priser på leveringen kan der ofte sendes meget billigere.
Generelt er tonen meget at jeg bør nærmest være glad for de gider sælge mig denne meget gode del, og jeg skal hele tiden selv være den aktive del - ingen service med at sige du kan betale sådan og sådan, og dette tilfælde skal du gøre sådan og indbetale der, og dette tilfælde gøre sådan. Jeg måtte selv spørge til hvordan jeg kunne betale, fik og vide paypal og derefter måtte jeg også selv bede om konto at skulle indbetale til.
Jeg indbetaler pengene på paypal og må her igen selv også bede om at få en track & trace på varerne.
Jeg modtager varen og der går noget tid inden den bliver monteret da min mekaniker har rimeligt travlt. Den bliver monteret og det kører okay men synes faktisk det er som om der er lidt mere lag end normalt for den skal lige have 2-3 sekunder før den rigtigt tager fat.
Efter 12-14 dage begynder den at "fise" og hvæse og tabe power, og for at udelukke at det er en anden del på bilen der er gået eller har gjort at manifolden flækker (fx for meget benzin eller luft så den bliver for varm) får jeg den undersøgt inden jeg vil kontakte dem.
Efter at bilen har fået et stort check kan det konstateres at blandingen er noget nær perfekt, og jeg ved nu jeg bør kontakte firmaet.
Jeg skriver en mail først for at høre om det er meningen at manifolden kun skal kunne holde 14 dage. Efter 7 dage skriver jeg endnu en mail tilbage igen i tilfælde af de har holdt sommerferie.
Efter 11 dage efter (18 dage ialt) skriver jeg nu endnu en mail og sender til manden jeg til at starte med skrev sammen med, og to kontakt-mails der står på deres side.
Jeg forsøger endnu engang hvor der næsten er gået en måned, men endnu engang uden svar.
Så jeg har betalt 3000 kr. for noget der hjalp mig i 14 dage og efter at firmaet har inkasseret pengene har de ignoreret mig.
Håber at dette indlæg kan forhindre andre i at komme ud for samme kedelige oplevelse.
Vil blot fortælle om en meget negativ oplevelse med cts turbo og forsøge at hjælpe andre imod at blive snydt på samme måde selv.
Jeg kontaktede cts turbo da jeg var interesseret i deres turbomanifold og vide lidt forskelligt om fragt osv.
Jeg finder så ud af selve fragten bliver 740-770kr. hvilket jeg synes er rimeligt meget for en så lille genstand og ikke så meget vægt igen.
Da jeg i et svar siger jeg synes det er var lidt meget, taget i betragtning af andre steder kunne jeg få den leveret for omkring 500 (men synes denne så bedre ud) og det er samme leveringspris der gives for meget større dele som fx kofangere olign. fik jeg at vide jeg burde købe en fiat punto. Det kunne godt irritere mig lidt da det ikke var noget modelspecifikt jeg synes var dyrt, men levering. Tidligere i andre handler har jeg oplevet at nogle firmaer måske har skruet priserne lidt op, da jeg har oplevet at hvis man synes det er dyre priser på leveringen kan der ofte sendes meget billigere.
Generelt er tonen meget at jeg bør nærmest være glad for de gider sælge mig denne meget gode del, og jeg skal hele tiden selv være den aktive del - ingen service med at sige du kan betale sådan og sådan, og dette tilfælde skal du gøre sådan og indbetale der, og dette tilfælde gøre sådan. Jeg måtte selv spørge til hvordan jeg kunne betale, fik og vide paypal og derefter måtte jeg også selv bede om konto at skulle indbetale til.
Jeg indbetaler pengene på paypal og må her igen selv også bede om at få en track & trace på varerne.
Jeg modtager varen og der går noget tid inden den bliver monteret da min mekaniker har rimeligt travlt. Den bliver monteret og det kører okay men synes faktisk det er som om der er lidt mere lag end normalt for den skal lige have 2-3 sekunder før den rigtigt tager fat.
Efter 12-14 dage begynder den at "fise" og hvæse og tabe power, og for at udelukke at det er en anden del på bilen der er gået eller har gjort at manifolden flækker (fx for meget benzin eller luft så den bliver for varm) får jeg den undersøgt inden jeg vil kontakte dem.
Efter at bilen har fået et stort check kan det konstateres at blandingen er noget nær perfekt, og jeg ved nu jeg bør kontakte firmaet.
Jeg skriver en mail først for at høre om det er meningen at manifolden kun skal kunne holde 14 dage. Efter 7 dage skriver jeg endnu en mail tilbage igen i tilfælde af de har holdt sommerferie.
Efter 11 dage efter (18 dage ialt) skriver jeg nu endnu en mail og sender til manden jeg til at starte med skrev sammen med, og to kontakt-mails der står på deres side.
Jeg forsøger endnu engang hvor der næsten er gået en måned, men endnu engang uden svar.
Så jeg har betalt 3000 kr. for noget der hjalp mig i 14 dage og efter at firmaet har inkasseret pengene har de ignoreret mig.
Håber at dette indlæg kan forhindre andre i at komme ud for samme kedelige oplevelse.
2006 Seat Leon 2.0T FSI
-
puggi
- Medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: kolding
Re: ADVARSEL IMOD CTSTURBO.COM
meget trist historie.. kan man ikke få noget hjælp igennem pay-pal evt..??
rigtige mænd kører med turbo.. 
- West
- Medlem
- Kontakt:
Tror jeg ikke da det ikke var et køb direkte igennem deres shop, men en "frivillig" betaling da der ikke var noget af deres shop hvor man kunne købe og bestille til Danmark. Tror det vil være nytteløst desværre.puggi skrev:meget trist historie.. kan man ikke få noget hjælp igennem pay-pal evt..??
2006 Seat Leon 2.0T FSI
- Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 1347 times
- Kontakt:
Paypal er ligeglad om det frivillig betaling eller ej, kør en claim mod dem det ka du sagtens...
Sent from my iPhone
using Tapatalk
Sent from my iPhone
using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
- jansom
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
- Has thanked: 2889 times
- Been thanked: 1060 times
Historien med fragt og de flabede kommentarer gjorde jeg aldrig havde handlet med dem. Overvejede du slet ikke at droppe det?
-No one is more hated than he who speaks the truth-
- GaSelle
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: Danmark
- Has thanked: 856 times
- Been thanked: 2400 times
Kræv pengene igen via Paypal; det virker 
‘87 Toyota Corolla DX KE70 Stw.
‘83 Puch Maxi K
‘83 Puch Maxi Plus
- West
- Medlem
- Kontakt:
Skal jeg skrive til paypal jeg har modtaget produktet og nu er gået i stykker efter 14 dage? De vil jo kunne se det er mange måneder siden jeg har lavet betalingen?Watcher@CarTrends.dk skrev:Paypal er ligeglad om det frivillig betaling eller ej, kør en claim mod dem det ka du sagtens...
Og vil det kunne gøre at de vil kunne give mig mine penge igen?
TAK for et kanon svar og effektiv hjælp! Havde ikke troet der var noget at gøre så mange tak for hjælp!
Jo specielt med kommentaren om "hvis du synes det for dyrt kan du købe en fiat punto"jansom skrev:Historien med fragt og de flabede kommentarer gjorde jeg aldrig havde handlet med dem. Overvejede du slet ikke at droppe det?
Havde brugt rigtigt lang tid på at læse folks erfaringer med forskellige manifolde og valget faldt på denne fordi der var flest succeshistorier og ville bare gerne ha den bestilt og få den hjem så min bil kunne køre godt igen.
Tænker mig nok lidt mere om næste gang
Tak det vil jeg prøve. Ska bare finde et linkGaSelle skrev:Kræv pengene igen via Paypal; det virker
2006 Seat Leon 2.0T FSI
- Krog
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: 8362 Hørning
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 16 times
Go get'em!!!West skrev:Skal jeg skrive til paypal jeg har modtaget produktet og nu er gået i stykker efter 14 dage? De vil jo kunne se det er mange måneder siden jeg har lavet betalingen?Watcher@CarTrends.dk skrev:Paypal er ligeglad om det frivillig betaling eller ej, kør en claim mod dem det ka du sagtens...
Og vil det kunne gøre at de vil kunne give mig mine penge igen?
TAK for et kanon svar og effektiv hjælp! Havde ikke troet der var noget at gøre så mange tak for hjælp!Jo specielt med kommentaren om "hvis du synes det for dyrt kan du købe en fiat punto"jansom skrev:Historien med fragt og de flabede kommentarer gjorde jeg aldrig havde handlet med dem. Overvejede du slet ikke at droppe det?
Havde brugt rigtigt lang tid på at læse folks erfaringer med forskellige manifolde og valget faldt på denne fordi der var flest succeshistorier og ville bare gerne ha den bestilt og få den hjem så min bil kunne køre godt igen.
Tænker mig nok lidt mere om næste gang
Tak det vil jeg prøve. Ska bare finde et linkGaSelle skrev:Kræv pengene igen via Paypal; det virkerFedt at få sådan en hjælp og respons så de ikke kan snyde en sådan!
https://www.paypal.com/helpcenter/main. ... _help&m=BT
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
- Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 1347 times
- Kontakt:
Du har 45 dage fra betalingen er lavet til at lave en claim så hvis det flere måneder siden tror jeg du lidt fucked
Sent from my iPhone
using Tapatalk
Sent from my iPhone
using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
- West
- Medlem
- Kontakt:
Det er det ihvertfald, da jeg næsten har brugt en måned alene på at forsøge at få fat på ham/dem. Men så er i andre ihvertfald advaret imod dem så i ikke oplever samme situation.Watcher@CarTrends.dk skrev:Du har 45 dage fra betalingen er lavet til at lave en claim så hvis det flere måneder siden tror jeg du lidt fucked![]()
2006 Seat Leon 2.0T FSI
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 595 times
- Been thanked: 1012 times
- Kontakt:
Tror desværre ikke der er noget at gøre.
Jeg kan se på deres side, at JVK her i DK er forhandler af deres dele. Du skulle nok have købt der istedet, så havde du haft dansk købelov i ryggen.
Så vidt jeg ved, så går paypal kun ind i sagen, hvis du ikke har fået leveret det rigtige (type, mængde, kvalitet). I dette tilfælde er der tale om en reklamation og det tvivler jeg stærkt på paypal vil have med at gøre.
Men giv endelig en update, når du har haft fat i dem.
Jeg har selv flere gange fået penge retur via paypal, men hver gang har det været fordi jeg ikke har fået leveret varen.
Jeg kan se på deres side, at JVK her i DK er forhandler af deres dele. Du skulle nok have købt der istedet, så havde du haft dansk købelov i ryggen.
Så vidt jeg ved, så går paypal kun ind i sagen, hvis du ikke har fået leveret det rigtige (type, mængde, kvalitet). I dette tilfælde er der tale om en reklamation og det tvivler jeg stærkt på paypal vil have med at gøre.
Jeg har selv flere gange fået penge retur via paypal, men hver gang har det været fordi jeg ikke har fået leveret varen.
/Søren.
- West
- Medlem
- Kontakt:
Okay er det noget nyt for jeg har haft skrevet til dem, og der fik jeg og vide at de ikke leverer noget som helst af manifold til en standart lader (inkl. k04) udover den fra VW.i-s skrev:Tror desværre ikke der er noget at gøre.
Jeg er dog igang med at muligvis få kontakt til dem via en der kender ejeren rimeligt godt, så vil vente med at se hvad det kan føre med sig
2006 Seat Leon 2.0T FSI
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 595 times
- Been thanked: 1012 times
- Kontakt:
Tror ikke det er nyt.West skrev:Okay er det noget nyt for jeg har haft skrevet til dem, og der fik jeg og vide at de ikke leverer noget som helst af manifold til en standart lader (inkl. k04) udover den fra VW.i-s skrev:Tror desværre ikke der er noget at gøre.
Jeg er dog igang med at muligvis få kontakt til dem via en der kender ejeren rimeligt godt, så vil vente med at se hvad det kan føre med sig
http://www.ctsturbo.com/cart/pages/CTS_ ... alers.html
/Søren.