Rudefix.dk - fantastisk service

Besvar
Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 127 times
Been thanked: 339 times

Rudefix.dk - fantastisk service

Indlæg af diskoboy » 27. apr 2011, 11:08

Har fået skiftet min rude i Passat'en til en med varme og regn/lys sensor igennem rudefix.dk.

Kan kun give dem 5 ud af 5 stjerner! God service, altid flinke, og hurtig levering.

Ved ikke hvad jeg ellers skal skrive her, ud over at jeg klart kan anbefale dem :D

Nu skal jeg så bare lige selv lave lavet varmen og sat et spejl i :)
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Rasmus Andersen
Helt nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Rudefix.dk - fantastisk service

Indlæg af Rasmus Andersen » 27. apr 2011, 11:39

Hvad står sådan en omgang i?

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Vestsjælland
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 127 times
Been thanked: 339 times

Indlæg af diskoboy » 27. apr 2011, 14:05

Ruden koster 3250 monteret (standard pris).

Derudover kommer der nyt klimapanel der understøtter varme i forruden (omkring 1500 kr) + div. dele såsom et relæ, 2 meter ledning, nogle stik, en sikring ... kort fortalt en hel håndfuld småting der skal monteres ude i motorrummet. Vil tro der er for 300 kr hos man køber det i Tyskland

Har man ikke haft autonedblændeligt bakspejl med regn/lys sensor, skal dette selvfølgelig også købes på fx. ebay. Koster alt mellem 350 og 800 kr incl. fragt.

Kabel til bakspejlet kan købes for ca 30€ hos kufatec mener jeg.
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

abu anas
Helt nyt medlem
Geografisk region: København
Kommerciel bruger: www.rudefix.dk
Has thanked: 0

Indlæg af abu anas » 3. maj 2011, 21:01

Super at det er gået godt! sig endelig til hvis der dukker noget op eller hvis du ønsker råd eller vejledning (selvom du har tjek på det :-D)

Mvh Omar
http://www.rudefix.dk Billige bilruder -skiftet på mobilt i hele Danmark, københavn, Århus, Aalborg, Herning, Silkeborg.

Har lige fået en ny VW Up :D

Rasmus Andersen
Helt nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
Has thanked: 1 time

Indlæg af Rasmus Andersen » 4. maj 2011, 07:54

Takker, det lyder jo ikke så slemt, hvis den nuværende rude en gang skal skiftes.

RobertNOR
Helt nyt medlem
Geografisk region: Norge
Has thanked: 0

Indlæg af RobertNOR » 19. sep 2011, 12:28

diskoboy skrev:Ruden koster 3250 monteret (standard pris).

Derudover kommer der nyt klimapanel der understøtter varme i forruden (omkring 1500 kr) + div. dele såsom et relæ, 2 meter ledning, nogle stik, en sikring ... kort fortalt en hel håndfuld småting der skal monteres ude i motorrummet. Vil tro der er for 300 kr hos man køber det i Tyskland

Har man ikke haft autonedblændeligt bakspejl med regn/lys sensor, skal dette selvfølgelig også købes på fx. ebay. Koster alt mellem 350 og 800 kr incl. fragt.

Kabel til bakspejlet kan købes for ca 30€ hos kufatec mener jeg.
Jeg har rute, men ikke resten som trengs diskoboy , vet du delenr evt et kit? lys regn sensor virker allerede, men mangler til oppvarming ref http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=72&t=52359

Må man ha nytt klimapanel eller er det en oem knapp man kan klare seg med?

Mvh
Robert

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"