Erfaringer Uspmotorsports.com
-
arj9k
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Slagelse
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Erfaringer Uspmotorsports.com
Jeg vil gerne købe et south bend clutch kit hos ovenstående forhandler. Har skrevet med en af deres medarbejdere på mail og fået lidt rabat. Nu vil han så sende mig en paypal money request udenom shoppen på hjemmesiden, hvor jeg så betaler på den måde. Er de til at stole på hos Uspmotorsports? Og er det i det hele taget sikkert at overføre via paypal, hvis nu han snyder mig?
- Realtor
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 9210
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 572 times
Re: Erfaringer Uspmotorsports.com
hvis det er et kendt firma, ville jeg ikke tøve med det. Har prøvet det et par gange på dele fra tyskland.
Audi E-tron 55
-
Stefan
- Medlem
- Geografisk region: København
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 15 times
Jeg har tidligere købt et SBC-koblingskit hos dem. Ingen problemer overhovedet og de svarer altid hurtigt på mails.
Hvis du tilfældigvis er ude efter et kit til en 02J-gearkasse, så skal jeg ikke bruge mit alligevel, da jeg vil have en helt anden bil snart. Send evt. PB, hvis det kunne have interesse.
Hvis du tilfældigvis er ude efter et kit til en 02J-gearkasse, så skal jeg ikke bruge mit alligevel, da jeg vil have en helt anden bil snart. Send evt. PB, hvis det kunne have interesse.
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Been thanked: 0
- Kontakt:
De er ret store og har et godt rygte i USA i hvert fald
Du skal bare sikre dig at den paypal konto han beder dig overføre til også er en officiel USP konto og så vær obs på hvordan du skal overføre dem. Sender du dem som en gave er der ikke noget paypal gebyr. Hvis du overfører dem som betaling for en vare bliver der trukket et gebyr fra til Paypal og der skal i have aftalt på forhånd hvem der skal betale det gebyr
Du skal bare sikre dig at den paypal konto han beder dig overføre til også er en officiel USP konto og så vær obs på hvordan du skal overføre dem. Sender du dem som en gave er der ikke noget paypal gebyr. Hvis du overfører dem som betaling for en vare bliver der trukket et gebyr fra til Paypal og der skal i have aftalt på forhånd hvem der skal betale det gebyr
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
-
arj9k
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Geografisk sted: Slagelse
- Been thanked: 3 times
Re: Re: Erfaringer Uspmotorsports.com
Hvordan kan jeg finde ud af om det er en officiel usp konto? Han har ikke nævnt noget om et gebyr. Kun at han ville sende en money request, hvis det var ok med mig. Ville i betale eller bruge hjemmesiden. Han virker ret reel og det er en officiel usp maila han skriver fra.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk