Erfaringer Uspmotorsports.com

Besvar
arj9k
Aktiv medlem
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Erfaringer Uspmotorsports.com

Indlæg af arj9k » 30. nov 2011, 07:28

Jeg vil gerne købe et south bend clutch kit hos ovenstående forhandler. Har skrevet med en af deres medarbejdere på mail og fået lidt rabat. Nu vil han så sende mig en paypal money request udenom shoppen på hjemmesiden, hvor jeg så betaler på den måde. Er de til at stole på hos Uspmotorsports? Og er det i det hele taget sikkert at overføre via paypal, hvis nu han snyder mig?

Brugeravatar
Realtor
Aktiv medlem
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 9210
Has thanked: 72 times
Been thanked: 572 times

Re: Erfaringer Uspmotorsports.com

Indlæg af Realtor » 30. nov 2011, 08:21

hvis det er et kendt firma, ville jeg ikke tøve med det. Har prøvet det et par gange på dele fra tyskland.
Audi E-tron 55

Stefan
Medlem
Geografisk region: København
Has thanked: 17 times
Been thanked: 15 times

Indlæg af Stefan » 30. nov 2011, 08:29

Jeg har tidligere købt et SBC-koblingskit hos dem. Ingen problemer overhovedet og de svarer altid hurtigt på mails.

Hvis du tilfældigvis er ude efter et kit til en 02J-gearkasse, så skal jeg ikke bruge mit alligevel, da jeg vil have en helt anden bil snart. Send evt. PB, hvis det kunne have interesse.

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Geografisk region: København
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Been thanked: 0
Kontakt:

Indlæg af kimhemm » 30. nov 2011, 10:22

De er ret store og har et godt rygte i USA i hvert fald

Du skal bare sikre dig at den paypal konto han beder dig overføre til også er en officiel USP konto og så vær obs på hvordan du skal overføre dem. Sender du dem som en gave er der ikke noget paypal gebyr. Hvis du overfører dem som betaling for en vare bliver der trukket et gebyr fra til Paypal og der skal i have aftalt på forhånd hvem der skal betale det gebyr
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

arj9k
Aktiv medlem
Geografisk region: Vestsjælland
Geografisk sted: Slagelse
Been thanked: 3 times

Re: Re: Erfaringer Uspmotorsports.com

Indlæg af arj9k » 30. nov 2011, 15:29

Hvordan kan jeg finde ud af om det er en officiel usp konto? Han har ikke nævnt noget om et gebyr. Kun at han ville sende en money request, hvis det var ok med mig. Ville i betale eller bruge hjemmesiden. Han virker ret reel og det er en officiel usp maila han skriver fra.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"