Ville lige dele lidt glæde med jer, da jeg i dag har hentet min Cupra fra J.M. Automobiler.
Det starter med, Der var engang og hvordan man ellers lige starter "historien"
Jeg opdagede til min store overraskelse at malingen var skrabet af i bagklappen, inde ved lygterne, tilføjer et billede med røde ringe omkring placeringen af problemet.

Baglygterne har en lille firkantet "støttetap" eller sådan noget, det er den som åbenbart er synderen. enten er lygterne monteret for tidligt, skævt eller også kan de sidde og vibrere en hel del, jeg kender ikke lige årsagen.
Desuden havde jeg en lille lakskade lige under bagruden, som ingen forhandlere ville gøre noget ved og har kaldt stenslag.
Så fik jeg anbefalet J.M. Automobiler af min frisør, og tænkte, nå ja, det er da forsøget værd.
Jeg kørte derud og fik en rigtig flink og venlig værkføre med ud og kigge på bilen, han greb lige en kuglepen og en papirs blok med det samme, og han gik bagklappen efter, han var helt nede på jorden og lyttede rigtig meget til min mening og forslag, og at jeg sagde jeg havde set samme fejl på flere af mine venners Leon'er, og han ville derfor selv lige tjekke kundernes igennem for det !
Han fik mine oplysninger osv. og jeg fik en tid hvor den skulle ind og tjekkes efter og have taget billeder så de kunne sende det til importøren.
Min ven, Martin Pajko herindefra, aflevere bilen for mig også helt uden problemer, og de får hans nummer også så han kan hente den igen osv.
Jeg bliver så ringet op med den dejlige nyhed om at importøren siger det skal laves, og ikke bare lappes. Ud med rude og omlakering af hele bagklappen.
Jeg får en ny tid, helt så det passer i min bog og afleverede så bilen tirsdag aften d. 10-04-2012, så de kunne gå i krig med bilen onsdag d. 11.
og beklager jeg hverken har haft tid til at vaske, støvsuge eller noget som helst inden de får bilen ind
Jeg bliver igen ringet op i god tid, og får det hele forklaret hvordan det det er forløbet og at bilen er klar til afhentning.
Ja kommer så derud i dag, og bliver igen mødt af venlige imødekommende folk, og for udleveret nøgle og bil, og jeg går ud og kigger på resultatet, farven og finish ser rigtig godt ud, resten af bilen er ikke vasket og står som da jeg afleverede den, LIGE på nær baglygterne, de har fjernet de små støtter som er skyld i problemet, så Seat må være klar over det er et problem. Jeg går så tilbage i butikken og siger det ser rigtig godt ud og jeg takker for rigtig fin service.
Jeg havde også en knirkelyd fra bagerst i varerummet, den er OGSÅ væk nu, det er bare ekstra lækkert.
Så alt i alt, rare mennesker, fin service, skønt at aftaler overholdes og dejligt man bliver indformeret og ikke skal ringe og rykke eller spørge.
Så stor ros til J.M. Automobiler, Seat Brøndby. Der ville jeg ikke være nervøs for at sende min bil ud igen !
Mvh. Andreas