Jeg har nu igennem Theis erhvervet mig en 2007 S6 V10 som giver et kæmpe smil på mine læber hver gang jeg drejer nøglen
Hele processen har været i orden og da bilen har 7 år på bagen, havde den lidt hist og pist. Dette blev fixet da Theis ikke ville sende bilen videre til mig sådan og bilen stod virkelig flot da jeg hentede den.
Jeg synes dette bevidner at det ikke bare gælder om at få bilerne over disken men at der kræses for hver eneste bil/kunde der forlader butikken.
Folk jeg møder synes som regel at bilen er flot men den må da være voldsom dyr. Når jeg forklare hvordan det hænger sammen er svaret altid " jamen det er sku da ikke galt jeg troede det var meget dyrere"
Jeg anbefaler alle der spørg til at vælge Flex dog med det men og det er et stort MEN ... At det ikke er alle der er som Theis og selv om jeg er blevet fortaler for Flex så er det kun er ham jeg kan anbefale.
Jeg har modtaget mange tilbud fra andre som virkede billige men da man læste det med småt så ville man enten stå tilbage med en bil der ikke kunne sælges til den pris der var lovet eller en kontrakt der var ulovlig.
Derfor er jeg glad for at ha indgået min kontrakt med Specialcars for Theis har hele vejen igennem været ærlig omkring hvad det kostede og hvilken stand bilen var i osv.
Endnu engang tak Theis og om ik andet så ses vi om ca 11 mrd. til en forlængelse eller den udskiftning vi talte om
Hilsen Pacs