Dårlig erfaring med Pladebixen.dk!
- qasq
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 10 times
Re: Dårlig erfaring med Pladebixen.dk!
Jeg tolkede på at topstykket blev ødelagt ved isættelse af et nyt tændrør – og svarede derefter.
Såfremt det var det modsatte der var ment som eksempel, er det naturligvis en anden sag.
Såfremt det var det modsatte der var ment som eksempel, er det naturligvis en anden sag.
Nuværende: 2017 Touran
Tidligere: 2015 Golf GTE, 2015 VW UP!, 2005 VW Golf V GTI
-
Dennis 84
- Medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Den er jo svær at komentere på sådan en her..
Men forstår ikke hvorfor trådstarter klager over dele der er kogt op og skaller af hvis han ER blevet advaret og fortalt der ikke er garanti..
Forstår ikke helt hvordan det kan tage 1,5 år.. Her tror jeg nu heller ikke trådstarter er helt uden skyld selv.. Lyder som om det måske har taget lidt tid at finde nye stumper osv.. Og som pladebixen skriver, så kører han med lygter en måned før han så klager over de skaller, selv om pladebixen siger han er advaret..
Bladebixen antyder også at trådstarter har truet ham.. Mener jeg heller ikke er måden at gøre tingene på..
Er jeg den eneste her der tror at det måske ikke kun er pladebixen der har fejlen her..?
Man kan mene han har været dyr.. Men vidste trådstarter jo inden, så kunne han jo have valgt en anden maler..
Men forstår ikke hvorfor trådstarter klager over dele der er kogt op og skaller af hvis han ER blevet advaret og fortalt der ikke er garanti..
Forstår ikke helt hvordan det kan tage 1,5 år.. Her tror jeg nu heller ikke trådstarter er helt uden skyld selv.. Lyder som om det måske har taget lidt tid at finde nye stumper osv.. Og som pladebixen skriver, så kører han med lygter en måned før han så klager over de skaller, selv om pladebixen siger han er advaret..
Bladebixen antyder også at trådstarter har truet ham.. Mener jeg heller ikke er måden at gøre tingene på..
Er jeg den eneste her der tror at det måske ikke kun er pladebixen der har fejlen her..?
Man kan mene han har været dyr.. Men vidste trådstarter jo inden, så kunne han jo have valgt en anden maler..
- DK16V
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Hold da op!
Jeg har ikke på noget tidspunkt forlangt pengene tilbage for selve stylingen af lygterne!
Grunden til at jeg starter denne tråd skyldes den lygte jeg får retur i sidste uge.
I ET ÅR venter jeg hvor du lover gang på gang "at i næste uge laver jeg den", så var der
problemer med maleren, så var der problemer i privatlivet...ALT det accepterede jeg for
sådan er jeg! Tålmodig....
Så for et par uger siden havde jeg ikke mere tålmodighed og jeg kontaktede dig og spurgte
om hvornår jeg fik min lygte....og fik nu at vide at den var gået i stykker! Men men du havde
fået fat i en ny til mig og ville du bare sende den tilbage da du ikke længere kunne overskue
at overholde aftalen om at male den sort....
Lad mig sige at jeg blev PÆNT skuffet, vente så længe og så bare få at vide at du ikke vil/kan!
Min kone som efterhånden også var blevet træt af at høre om denne her farce ringer til dig
og du fortæller hende samme historie og at du sender en NY lygte retur.
Da jeg så modtager den samme lygte som jeg sendte til dig for et år siden må jeg sgu
indrømme at jeg blev sur! Du har ALDRIG været i gang med at lave den som du lod mig tro
og at du så OGSÅ lyver overfor min kone, det pisser mig sgu af!
Ydermere er der så kommet 4 dybe ridser på frontglasset som ikke kan poleres væk!
Jeg kan se at du har haft lygten ude af kassen da den originale tape var brudt, gummiringen
der sidder rundt om lygten var pillet af og vita wrappen jeg havde sat på glasset har været taget af og sat støvet på + du har lukket kassen med din egen tape med logo på!
Som sagt var kassen ikke beskadiget da lygten sidder i en holder inde i kassen hvor lygteglasset IKKE har mulighed for at berøre noget som helst under transport. Udfra dette skal
der ikke et geni til at udregne at skaden på glasset er sket hos dig!
Er jeg så efter hele dette sindsyge forløb så uretfærdig ved at forlange at du erstatter lygten?! Jeg skrev til dig at hvis du erstattede lygten lukkede vi sagen her og jeg aldrig (tro mig) ville kontakte dig igen.
Og dit svar var bare "Jeg er færdig med de lygter, jeg gider ikke mere"....!
Og jeg er da ked af at du har følt dig truet af mine sms'er men det kommer jo an på
hvordan man læser dem....
Uanset om jeg er konfliktsky eller ej har jeg på intet tidspunkt behandlet dig dårligt vel?!
Jeg har ikke på noget tidspunkt forlangt pengene tilbage for selve stylingen af lygterne!
Grunden til at jeg starter denne tråd skyldes den lygte jeg får retur i sidste uge.
I ET ÅR venter jeg hvor du lover gang på gang "at i næste uge laver jeg den", så var der
problemer med maleren, så var der problemer i privatlivet...ALT det accepterede jeg for
sådan er jeg! Tålmodig....
Så for et par uger siden havde jeg ikke mere tålmodighed og jeg kontaktede dig og spurgte
om hvornår jeg fik min lygte....og fik nu at vide at den var gået i stykker! Men men du havde
fået fat i en ny til mig og ville du bare sende den tilbage da du ikke længere kunne overskue
at overholde aftalen om at male den sort....
Lad mig sige at jeg blev PÆNT skuffet, vente så længe og så bare få at vide at du ikke vil/kan!
Min kone som efterhånden også var blevet træt af at høre om denne her farce ringer til dig
og du fortæller hende samme historie og at du sender en NY lygte retur.
Da jeg så modtager den samme lygte som jeg sendte til dig for et år siden må jeg sgu
indrømme at jeg blev sur! Du har ALDRIG været i gang med at lave den som du lod mig tro
og at du så OGSÅ lyver overfor min kone, det pisser mig sgu af!
Ydermere er der så kommet 4 dybe ridser på frontglasset som ikke kan poleres væk!
Jeg kan se at du har haft lygten ude af kassen da den originale tape var brudt, gummiringen
der sidder rundt om lygten var pillet af og vita wrappen jeg havde sat på glasset har været taget af og sat støvet på + du har lukket kassen med din egen tape med logo på!
Som sagt var kassen ikke beskadiget da lygten sidder i en holder inde i kassen hvor lygteglasset IKKE har mulighed for at berøre noget som helst under transport. Udfra dette skal
der ikke et geni til at udregne at skaden på glasset er sket hos dig!
Er jeg så efter hele dette sindsyge forløb så uretfærdig ved at forlange at du erstatter lygten?! Jeg skrev til dig at hvis du erstattede lygten lukkede vi sagen her og jeg aldrig (tro mig) ville kontakte dig igen.
Og dit svar var bare "Jeg er færdig med de lygter, jeg gider ikke mere"....!
Og jeg er da ked af at du har følt dig truet af mine sms'er men det kommer jo an på
hvordan man læser dem....
Uanset om jeg er konfliktsky eller ej har jeg på intet tidspunkt behandlet dig dårligt vel?!
Lupo GT not a 3L
- Skyggen
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Been thanked: 0
God stil Mr.Pladebix, du bryder dig tydeligvis ikke om positiv omtale og glade kunder. (kunder er alligevel altid til besvær og hvem gider egentlig også tjene penge (man er jo ikke kapitalistsvin, vel?))
Jeg var sq også blevet muggen i masken hvis butikken hvor jeg havde handlet leverede sådan en opførsel. Øv!
Jeg var sq også blevet muggen i masken hvis butikken hvor jeg havde handlet leverede sådan en opførsel. Øv!
/Skyggen
>>>G1-Mandens fanklub>>>http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 757&ref=mf<<<
En fjæsing er en herlig dykpumpe - "Det var ikke mig og desuden var jeg fuld!"
>>>G1-Mandens fanklub>>>http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 757&ref=mf<<<
En fjæsing er en herlig dykpumpe - "Det var ikke mig og desuden var jeg fuld!"
- DST
- Helt nyt medlem
Huskede du og give crombinder inden du malede de lygter Bjarne?? For hvis ikke er det jo din skyld de er kogt op i malingen...pladebixen skrev:Ja rene det er rigtig
MEN DE GIK IKKE I STYKKER VED AFDSKILLESE !!!!!!!!!!!!!!!!
den ene kogte op i chrom da den blev lakeret og dette var allan blevet advaret om
- DST
- Helt nyt medlem
Sjovt ham snakkede jeg med til et bil træf tidligere i år og husker han snakkede ikke helt positivt om dig og noget med bilen ikke var færdig til tiden og han var klar til at rive hovedet af dig bilen ikke stod klarpladebixen skrev:http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 49#p435049
Sjovt at vi så laver denne bil hvis vi snyder folk hele tiden og kun laver klamp
- Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 1347 times
- Kontakt:
Dårlig erfaring med Pladebixen.dk!
Vil lige sige jeg har altid bar slebet dem med en grydesvamp på den grønne ru side der for at rids dem over og så matsort spray der aldrig noget der kogt op eller skallet, men ved så ik om de har fået varme eller hvad??
Sent from my iPhone
using Tapatalk
Sent from my iPhone
using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
- DK16V
- Nyt medlem
Har lige PB'et Pladebixen og sagt at hvis han betaler en ny lygte vil jeg skrive
at vi har fundet en løsning og jeg ville lukke tråden her....
Men det har tydeligvis ingen interesse...
Han fastholder at jeg selv har ødelagt den nye lygte...suk!
Ja selvføli' ville jeg sende en ridset lygte over han ku' male! Det er jo klart!
Er sgu træt af det her....
Hvad gør jeg nu? Forbrugerklagenævnet siger at jeg har en sag og jeg skal
sende et brev til ham hvori der står at han har 14 dage til at erstatte lygten og
hvis ikke går de ind i sagen.....
Men hvor længe går der så før jeg kan få lagt det her bag mig.....
Men det har tydeligvis ingen interesse...
Ja selvføli' ville jeg sende en ridset lygte over han ku' male! Det er jo klart!
sende et brev til ham hvori der står at han har 14 dage til at erstatte lygten og
Lupo GT not a 3L
- Krog
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: 8362 Hørning
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 16 times
Jeg havde takket ja, tak til tilbuddet fra forbrugerklagenævnet, da jeg på ingen måde kan fordrage stanken af pis op og ned af ryggen..DK16V skrev:Har lige PB'et Pladebixen og sagt at hvis han betaler en ny lygte vil jeg skrive
Men det har tydeligvis ingen interesse...![]()
Ja selvføli' ville jeg sende en ridset lygte over han ku' male! Det er jo klart!![]()
Nu har det taget så lang tid, så hvorfor ikke tage den sidste tur i rutsjebanen med. Ellers har ventetiden jo blot været spildt..
Just my 5 cent
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
-
Dennis 84
- Medlem
- Has thanked: 1 time
Hvis du ikke kan blive enige med pladebixen om en ordning (var jo det bedste) så tror jeg du skal betragte pengene som tabt.. Og vinder du en sag hvis der kommer så langt så er det bare bonus..
- DK16V
- Nyt medlem
Ja tror jeg kører med forbrugerklagenævnet....selvom jeg tror porto'en til brevet jeg ska' sende til ham vil være spild af penge....
Tænk at sætte 2500.- til en lygte højere end sit ry......
Lupo GT not a 3L
- Muggs
- Medlem
- Geografisk sted: Mørke
Pladebixen.dk er så nok ikke lige et sted jeg skal have lavet noget på min bil..... 
Skoda Fabia Combi Sport 1,6 TDi - 11/2010 - Med lidt Landberg trylleri..
-
pladebixen
- Helt nyt medlem
Dennis 84 skrev:Den er jo svær at komentere på sådan en her..
Dejligt at se der er nogen der TROR på at der er 2 sider af en sag
ja jeg har div sms til at bevise at han truer mig
men lad det nu ligge allan viste alle ting i denne sag og har lavet hvad jeg kan
vi har haft en maler til at male de lygter og vi har samlet og skildt dem ad
maler sagde som jeg der er ikke GARENTI på det her da det kan koge op fordi crom lag er så tyndt
dette fik Allan også at vide da han købte et andet parebol !!!!!
-
pladebixen
- Helt nyt medlem
DK16V skrev:Ja tror jeg kører med forbrugerklagenævnet....selvom jeg tror porto'en til brevet jeg ska' sende til ham vil være spild af penge....![]()
Ja det mener du så
Tror vi har hjulpet mere en 1000 menesker de sidste 5 år og Bygget mere end 300 biler
og det er jo ikke fordi det vrimler med dårlig omtale !!!!
og selv om at der er nogle af de ombygninger vi har lavet der har taget RIGTIG lang tid og for lang tid
er de STADIG lavet rigtig !!!! måske derfor det tar lang tid
jeg kan ikke se hvordan at denne sag vil gøre det bedere på nogen måde
nogle gange sker der fejl og en kunde er ikke tilfreds det vil ALLE opleve !!!!
Jeg kender ikke nogle firmaer der ikke har utilfredse kunder
- Ghettoadam
- Medlem
- Geografisk sted: Hinnerup
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 46 times
Der er 3 sandheder, din, min og den løgn som vi bliver enige om.
I denne sag som jeg opfatter det, så er der kommunikation, som er gået galt, og det har resulteret i 2 fronter, som ikke kan tale sammen.
På den ene side er en gut som vil have en lygte erstattet, på den anden sider er der en gut, som ikke vil erstatte den.
Hvorfor skal vi have den salgs storvask i fuld offentlighed, i burde sgu være så voksne, at i kunne tage den privat, og hvis det ikke lykkedes lad den køre i de rette instanser.
Jeg skal ikke kunne udtale mig om, hvem som er galt på den i den konkrete situation.
I denne sag som jeg opfatter det, så er der kommunikation, som er gået galt, og det har resulteret i 2 fronter, som ikke kan tale sammen.
På den ene side er en gut som vil have en lygte erstattet, på den anden sider er der en gut, som ikke vil erstatte den.
Hvorfor skal vi have den salgs storvask i fuld offentlighed, i burde sgu være så voksne, at i kunne tage den privat, og hvis det ikke lykkedes lad den køre i de rette instanser.
Jeg skal ikke kunne udtale mig om, hvem som er galt på den i den konkrete situation.
-
pladebixen
- Helt nyt medlem
DST skrev:
Sjovt ham snakkede jeg med til et bil træf tidligere i år og husker han snakkede ikke helt positivt om dig og noget med bilen ikke var færdig til tiden og han var klar til at rive hovedet af dig bilen ikke stod klarpladebixen skrev:http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 49#p435049
Sjovt at vi så laver denne bil hvis vi snyder folk hele tiden og kun laver klamp![]()
Det har du Fuldstændigt ret i og 14 dage efter kom han med bil fordi han havde SMADERET for og bagkofanger
og ville GERNE ha at jeg lavede en ny forkofanger + bagkofanger til ham
og han var meget tilfreds med det vi havde lavet men syntes stadigt at det havde taget lang tid
og det havde det MEN bil kom 14 senere end aftalt på værksted da det ikke lige passede ind i hans program
det gør ikke noget men 14 skubber en del og der kommer andre biler så det er også en grund til at bil blev senere færdig !!!
men vi laver en ny til ham og den er nu malet rød og manden er Super tilfreds med bil
han har Faktisk LIGE ringet i går og spurt om en ny ting på bilen
Tror ikke at en mand fra KBH gider blive ved med at køre helt her over med sin bil hvis det var klamp
+ han ringede rundt til FLERE på Sjælland der laver styling og de 3 store af dem anbefale selv ham at køre over til Pladebixen
- Krog
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: 8362 Hørning
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 16 times
Re: Re: Dårlig erfaring med Pladebixen.dk!
Well spoken..Ghettoadam skrev:Der er 3 sandheder, din, min og den løgn som vi bliver enige om.
Sent from my MB525
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
-
pladebixen
- Helt nyt medlem
Re: Re: Dårlig erfaring med Pladebixen.dk!
Krog skrev:Well spoken..Ghettoadam skrev:Der er 3 sandheder, din, min og den løgn som vi bliver enige om.
Sent from my MB525
Det er nu en gang sådan at hvis man kikker på ALLE de steder nogen Sviner et firma til så gælder det bare om at få dem gjort til dem der kun har fejl
man ser ikke firmaer der sviner folk til der ikke kan betale eller huske aftaler
ikke kommer til aftalt tid
ikke gir den reklame de lover til div shows for at få et afslag
eller for de 100 vis af timer de måtte ligge i et projekt for at få det færdigt uden extra regning
det er sjovt at det kun er den ene side der må svine nogen til !!!!!
og de fleste gange er det om penge at det går galt
- DK16V
- Nyt medlem
Opsummering:
1. Du maler mine lygter.
2. Den enes maling revner.
3. Jeg reklamerer på det udførte arbejde som jeg har regning på.
4. Du går med til (?) at male en ny (Det hedder reklamation i en normal virksomhed Bjarne).
5. JEG køber en ny lygte.
6. Du lyver for mig i ET år, det bliver du ved med at glemme!
7. Du "ødelægger" den nye lygte.
8. Du sender mig en "Ny" lygte hvilket var den jeg sendte for et år siden.
9. Den er ridset og kan derfor ikke betegnes som ny mere.
10. Jeg har på INTET tidspunkt forlangt pengene retur for stylingen af lygterne (3400.-).
11. Jeg beder om at få erstattet den sidste lygte du ødelagde (322 Euro).
12. Du nægter, og her er vi.
13. Den anden lygte er nu fuld af kondens når det regner og malingen er også begyndt
at boble i den nu!
14. Jeg har i alt sendt 5 lygter din vej og ingen kan nu bruges!
15. Så mine udgifter på de 3400 + det 322 Euro + de andre lygter skal jeg bare acceptere som en tab?
Og ja indrømmer at tonen i mine sms'er var vred men IKKE truende. Skulle jeg ha' skrevet:
"Iih tak, hvor er det pænt af dig at efter 1½ års kamp sender du mig en ødelagt lygte"?
Det handler sgu ikke kun om pengene mere, men også måden du har behandlet mig på det sidste 1½ år!
At jeg så har meldt dig til forbrugerklagenævnet er derfor også af moralske årsager.
1. Du maler mine lygter.
4. Du går med til (?) at male en ny (Det hedder reklamation i en normal virksomhed Bjarne).
10. Jeg har på INTET tidspunkt forlangt pengene retur for stylingen af lygterne (3400.-).
13. Den anden lygte er nu fuld af kondens når det regner og malingen er også begyndt
at boble i den nu!
15. Så mine udgifter på de 3400 + det 322 Euro + de andre lygter skal jeg bare acceptere som en tab?
Og ja indrømmer at tonen i mine sms'er var vred men IKKE truende. Skulle jeg ha' skrevet:
"Iih tak, hvor er det pænt af dig at efter 1½ års kamp sender du mig en ødelagt lygte"?
Det handler sgu ikke kun om pengene mere, men også måden du har behandlet mig på det sidste 1½ år!
At jeg så har meldt dig til forbrugerklagenævnet er derfor også af moralske årsager.
Lupo GT not a 3L
-
pladebixen
- Helt nyt medlem
DK16V skrev:Opsummering:
1. Du maler mine lygter.
at boble i den nu!
Når man skriver i en sms "Du er en færdig mand !!!! " er det truende
+ Du er færdig !!!
så 2 gange
du har fået oplyst at dette kunde ske og at der ingen garenti var
og jeg har IKKE ødelagt den sidste lygte
-
pladebixen
- Helt nyt medlem
DK16V skrev:Opsummering:
1. Du maler mine lygter.
at boble i den nu!
og jeg er ikke gået med til noget som helst
Jeg sagde til dig den gang at det ikke var noget at gøre og du blev ved med at sige jeg skulle og at jeg ikke kunde være det bekendt
jeg sagde så send en lygte og jeg skal se hvad jeg kan gøre og om maler vil lave det om
'Det vil han så ikke og jeg kan ikke få andre til at gøre det
og kan ikke selv
derfor har vi ALDRIG rørt ved den lygte og kan ikke ha risset den
og har derfor ingen skyld i at den er gået i stykker
og de to andre lygter er lavet som lovet og uden garenti det viste du men syntes ikke du husker så godt mere
men har heldigvis 2 medarbejder der kan og den ene har du selv skrevet og snakket med
Så den er ikke længere fra min side af
og hvis du ønsker at svine mig mere til så gør du bare det
- DK16V
- Nyt medlem
Ha ha nu må jeg sgu grine!
Jeg er ikke ude på at svine dig til...det er din fortolkning!
Det er din måde du har behandlet mig som kunde der har sat hele det her igang....
De "trusler" du påstår jeg er kommet med er sjovt nok ikke sendt fra min telefon.
Du skrev: "Jeg er færdig med de lygter" og jeg skrev "Det er du osse" kan du tolke herfra
til jul som trusler, men den var ment som din forretning er færdig da jeg nu smider
historien på nettet og folk kan se hvor forykt denne farce/du er!
Så nu lyver du sgu igen igen.....
Jeg har ALDRIG snakket med andre end dig personligt Bjarne....løgn igen!
Og de gange (du) vi har snakket har du sgu ikke været andet end aggressiv og sur!
Og den behandling jeg har fået bliver DU sgu ved med at glemme..sjovt nok!
Vis mig en person der ville reagere anderledes end jeg har gjort hvis vedkommende
blev hevet igennem det samme forløb!
Du er over ET ÅR om at finde ud af at du ikke vil lave lygten alligevel???!
Men den ta'r du selv med forbrugerklagenævnet...
Check din postkasse en af de nærmeste dage.
P.S. Hvis du ALDRIG har haft lygten ude af kassen hvorfor er den originale tape brudt og
kassen så blevet lukket igen med din egen http://www.au2style.dk tape?
Jeg er ikke ude på at svine dig til...det er din fortolkning!
Det er din måde du har behandlet mig som kunde der har sat hele det her igang....
De "trusler" du påstår jeg er kommet med er sjovt nok ikke sendt fra min telefon.
Du skrev: "Jeg er færdig med de lygter" og jeg skrev "Det er du osse" kan du tolke herfra
til jul som trusler, men den var ment som din forretning er færdig da jeg nu smider
historien på nettet og folk kan se hvor forykt denne farce/du er!
Så nu lyver du sgu igen igen.....
Jeg har ALDRIG snakket med andre end dig personligt Bjarne....løgn igen!
Og de gange (du) vi har snakket har du sgu ikke været andet end aggressiv og sur!
Og den behandling jeg har fået bliver DU sgu ved med at glemme..sjovt nok!
Vis mig en person der ville reagere anderledes end jeg har gjort hvis vedkommende
blev hevet igennem det samme forløb!
Du er over ET ÅR om at finde ud af at du ikke vil lave lygten alligevel???!
Men den ta'r du selv med forbrugerklagenævnet...
Check din postkasse en af de nærmeste dage.
P.S. Hvis du ALDRIG har haft lygten ude af kassen hvorfor er den originale tape brudt og
kassen så blevet lukket igen med din egen http://www.au2style.dk tape?
Lupo GT not a 3L
-
golfivgtitdi
- Nyt medlem
- Geografisk region: Vestjylland
Fordi den havde fået sol - skriver du længere oppe!pladebixen skrev:Ja rene det er rigtig
MEN DE GIK IKKE I STYKKER VED AFDSKILLESE !!!!!!!!!!!!!!!!
den ene kogte op i chrom da den blev lakeret og dette var allan blevet advaret om
-
golfivgtitdi
- Nyt medlem
- Geografisk region: Vestjylland
Jeg ser på nettet en sammenhæng mellem pladebixen og car-styling. Carstylings retur-regler er ikke i overensstemmelse med købelovens. Måske skal der lige ses på det også...
- Kenned
- Medlem
- Kommerciel bruger: Appenæs Auto
- Geografisk sted: Næstved
Vi lukker den her, og i 2 bør tage den sammen på mail eller lign og ikke via siden her.
God vind
God vind
Hilsen Kenneth ____-----____-----_______Vw golf 3 cabriolet / Vw Touran 2,0 TDI 150 highline
Støt VAGcars.dk - donér penge frivilligt. | Køb VAGcars.dk klistermærker! | Rapportér emner | FAQ og guider til VAGcars.dk |
| Alle indlæg vedrørende KØB skal postes i Køb - Købe guide - Alt vedr. køb
Støt VAGcars.dk - donér penge frivilligt. | Køb VAGcars.dk klistermærker! | Rapportér emner | FAQ og guider til VAGcars.dk |
| Alle indlæg vedrørende KØB skal postes i Køb - Købe guide - Alt vedr. køb