Mekaniker ved Solrød Strand?

kongen2
Helt nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mekaniker ved Solrød Strand?

Indlæg af kongen2 » 10. aug 2014, 22:07

Kildevang skrev:Jeg ligger på 350 i plus moms.. man kan sige ham i nykøbing har nok det halve i husleje i forholde andre tættere på staden.. jeg skal i hvert fald heller ikke længere ned end 350, det er faktisk til den lave side...!
Det er jo hellere ikke fordi jeg ikke vil betale lidt mere herinde omkring, men sku ikke det dobbelte ;)

Har dog næsten ligeså langt til Slagelse som til Nyk.. Ellers ku jeg måske godt være frisk..

Gummihest
Nyt medlem
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Been thanked: 0

Indlæg af Gummihest » 11. aug 2014, 02:14

kongen2 skrev:Janhelm>>> Tror du er blevet hypnotiseret af de store værksteders salgstale ;) Selvfølgelig kan man det, jeg giver 300 kr/time incl. moms i Nykøbing.
Hvor i Nykøbing F kan de finde ud af at skrue bil til 300kr i timen inkl moms?
Min mor bor i Nykøbing og kunne godt bruge en ny mekaniker til hendes polo.

comforttraktoren
Nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
Been thanked: 7 times

Indlæg af comforttraktoren » 11. aug 2014, 05:06

Det må du så gøre - og jeg er skyldig, anerkender blankt at jeg kigger efter den rette sammensætning af kvalitet og pris og kan jeg få udført en standard reparation, på en TDI som der iøvrigt kører en million af, ordentligt og til halv pris lidt ude på landet så vælger jeg det.

Det er en lidt naiv antagelse du har af at alle der tager under 500kr i timen er "inkompetente idioter". De tre værste oplevelser jeg har haft med værksteder var faktisk hos de store autoriserede der alle tog 500+ i timen (plus hvad de ellers tjente på sprinkler og olie fiduser mm.) hvorimod de små enkeltmands værksteder har leveret en god service til den rette pris og har der været noget så har de taget det fulde ansvar for det - I modsætning til hvad der er standard på de store.[/quote]

Jeg antager ikke at alle som tager under 500,-i timen er inkompetente idioter.
Jeg prøver at skrive at det ikke er timelønnen der er afgørende for om han er det eller ej.
Jeg prøver også på at skrive at om den kompetente så koster 3-4-5-600,- i timen, så er det ham der får lov til at skrue i min bil- fordi han er kompetent, ikke fordi han tager den ene eller den anden timeløn.
Hilsen Tommy

Spørgsmålet om Golf er ikke om, men hvornår den næste skal købes !

Brugeravatar
Dakota
Aktiv medlem
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 200 times
Been thanked: 399 times

Indlæg af Dakota » 11. aug 2014, 13:39

Kevinff skrev:Lad vær med at tag ud til Solrød auto care! Mage til lusker firma skal man lede længe efter!
Helt enig! Hold jer langt væk fra dem. De påstår at være BMW-eksperter... yeah right.

superbeszzz
Aktiv medlem
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 377 times
Been thanked: 693 times

Indlæg af superbeszzz » 21. aug 2014, 19:51

Jeg har været en tur hos Kildevang med min Passat 1.8T.

Martin, som indehaveren hedder, var meget grundig og fandt, på min opfordring, så mange fejl, at jeg så mig nødsaget til at sælge bilen i stedet for at få den repareret. Martin tog sig god tid til at gennemgå min bil uden at fakturere mig. Han gav mig et godt og gennemskueligt tilbud som jeg så takker nej til, grundet salg.

Uden direkte at have set Martin i direkte aktion, men ud fra det arbejde og den service han gav mig, vil jeg anbefale Kildevangs Auto til andre brugere fra VAGCARS.DK. Jeg forventer i hvert fald selv at benytte ham med min "nye" Octavia.
Herrebil: 2024 Mercedes EQS 450+
Ged: 2024 Pinarello F, Zwift ride
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Mercedes EQE AMG 53, BMW X5 e45, Porsche Taycan Cross Turismo, 2 x Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Kildevang
Aktiv medlem
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Kildevang's Auto
Geografisk sted: Slagelse
Been thanked: 1 time

Indlæg af Kildevang » 23. aug 2014, 14:45

Tak for de pæne ord! ;-)
Kildevang's Auto smid en mail for et godt tilbud... Martin(a)kildevangsauto.dk.
Nyhed Vi har fået 4 hjulsudmåling på værsktedet så nu laver vi også det 795 incl moms.
Jeg har vcds samt Breddetester, så skriv hvis du har brug for hjælp, jeg holder til i slagelse.
Aircon service og fejlfinding. Forsikringsskader, incl glasskade.
Udsk. af ruder. Alt i dæk & fælge. Skaffer Partikkelfiltre og katalysator til meget skarpe priser.

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"