Jeg er på udkig efter nogle sommerdæk til en Audi A3 Limousine, og har derfor været i kontakt med Auto-Parts I/S. Virker som et rigtigt lovende firma, med fornuftige priser.
Spørgsmålet er bare om der er nogle der har handlet med dem før? Good/bad?
Erfaringer med Auto-Parts I/S
-
EsbenFrost
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
borgen
- Medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Horsens
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 7 times
Re: Erfaringer med Auto-Parts I/S
Seriøst?EsbenFrost skrev:Jeg er på udkig efter nogle sommerdæk til en Audi A3 Limousine, og har derfor været i kontakt med Auto-Parts I/S. Virker som et rigtigt lovende firma, med fornuftige priser.
Virksomheden er registreret i en lejlighed af en ung gut som går på Århus business school fra 14-16.
Virksomheden er startet i januar.
Hvad baserer du lovende på?
-
EsbenFrost
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
Ja, det er ganske seriøst.borgen skrev:Seriøst?EsbenFrost skrev:Jeg er på udkig efter nogle sommerdæk til en Audi A3 Limousine, og har derfor været i kontakt med Auto-Parts I/S. Virker som et rigtigt lovende firma, med fornuftige priser.
Virksomheden er registreret i en lejlighed af en ung gut som går på Århus business school fra 14-16.
Virksomheden er startet i januar.
Hvad baserer du lovende på?
Tak for feedback! Og med hensyn til lovende, så mener jeg dette, da man får svar på spørgsmål prompte, og sælger er hurtig til at vende tilbage med forespørgsler på priser osv.
Med venlig hilsen,
Esben Frost
Audi A3 Limousine
VW Up!
Esben Frost
Audi A3 Limousine
VW Up!
- Ice Fox
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Vejle Amt..
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 47 times
Sådan er det jo ofte..
Der bliver hurtigt svaret tilbage, så kunden ender med at købe en vare i den "butik"..
Problemerne kommer først når man har lavet bestillingen og pengene er trukket..
Varen bliver ikke sendt.. Der er lang svartid.. Bøvl hvis der er en defekt vare..
Jeg siger IKKE at det er sådan med det omtalte firma.. Jeg kender INTET til omtalte firma..
Siger blot at det ofte er sådan med et fuskerfirma..
Der bliver hurtigt svaret tilbage, så kunden ender med at købe en vare i den "butik"..
Problemerne kommer først når man har lavet bestillingen og pengene er trukket..
Varen bliver ikke sendt.. Der er lang svartid.. Bøvl hvis der er en defekt vare..
Jeg siger IKKE at det er sådan med det omtalte firma.. Jeg kender INTET til omtalte firma..
Siger blot at det ofte er sådan med et fuskerfirma..
-
kristian-k-1
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: VAG-parts Danmak
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Hej drenge.
Kan forstå jeres bekymring men alle er altså ikke fuskere
Jeg har heldigvis pt fået god omtale rundt omkring.
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=93&t=111929
Det er mig som har auto-parts i/s sammen med en kammerat også
Ellers tjek vag-parts Danmark det er også mit.
der ligger også lidt at kigge på
Skyd besked hvis du vil have svar på noget og jeg eller min makker skal vende retur hurtigst muligt.
Mvh Kristian
Kan forstå jeres bekymring men alle er altså ikke fuskere
Jeg har heldigvis pt fået god omtale rundt omkring.
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=93&t=111929
Det er mig som har auto-parts i/s sammen med en kammerat også
Ellers tjek vag-parts Danmark det er også mit.
der ligger også lidt at kigge på
Skyd besked hvis du vil have svar på noget og jeg eller min makker skal vende retur hurtigst muligt.
Mvh Kristian
-
Stenner99
- Helt nyt medlem
Hey
Jeg er den unge gut som studerer på Århus business school fra 14-16 (åbenbart) og som driver Auto-parts I/S sammen med Kristian Knudsen
Personligt læser jeg International Business på 5 år og Kristian har en elevuddannelse indenfor auto-branchen, men har nu fuldtidsarbejde som key account manager. Så der er ingen af os som arbejder fuldtid med virksomheden, dog står en af os alligevel til rådighed 24 timer i døgnet (stort set) med spørgsmål om diverse modeller, priser, størrelser m.m.
Som skrevet er virksomheden startet i januar. Det har indtil videre været herlige 9 måneder som har budt på en masse skønne kunder, som har nydt godt af vores priser og service.
Hvis der er nogle bekymringer, så find os på facebook under Auto-parts I/S
Hvordan driver vi vores firma?
Vi har i modsætning til andre firmaer ikke store fysiske butikker og store lagerhaller hvor vi opbevarer fælge. Vi har et lille lager i Århus og Odense, hvor vi har lidt forskelligt, med det vi sælger mest af. Vores leverandører står for at opbevare fælge, og eftersom vi har dag-til-dag levering hos vores største leverandør, kan vi have et sæt fælge dagen efter omkring kl.10, hvis de er bestilt inden kl 16.00 dagen før.
Hvad betyder det når man ikke har udgifter til leje af butikker, leje af store lagerhaller, fast personale som skal stå i butikken fra 10 til 18, udgifter til lys,vand og varme m.m Det betyder at vi ikke skal lægge disse omkostninger ud på fælgene, men at kunderne i stedet kan spare disse penge.
Hvis der er nogle spørgsmål eller bekymringer, så spørg os endelig
Ha en dejlig dag
Jeg er den unge gut som studerer på Århus business school fra 14-16 (åbenbart) og som driver Auto-parts I/S sammen med Kristian Knudsen
Personligt læser jeg International Business på 5 år og Kristian har en elevuddannelse indenfor auto-branchen, men har nu fuldtidsarbejde som key account manager. Så der er ingen af os som arbejder fuldtid med virksomheden, dog står en af os alligevel til rådighed 24 timer i døgnet (stort set) med spørgsmål om diverse modeller, priser, størrelser m.m.
Som skrevet er virksomheden startet i januar. Det har indtil videre været herlige 9 måneder som har budt på en masse skønne kunder, som har nydt godt af vores priser og service.
Hvis der er nogle bekymringer, så find os på facebook under Auto-parts I/S
Hvordan driver vi vores firma?
Vi har i modsætning til andre firmaer ikke store fysiske butikker og store lagerhaller hvor vi opbevarer fælge. Vi har et lille lager i Århus og Odense, hvor vi har lidt forskelligt, med det vi sælger mest af. Vores leverandører står for at opbevare fælge, og eftersom vi har dag-til-dag levering hos vores største leverandør, kan vi have et sæt fælge dagen efter omkring kl.10, hvis de er bestilt inden kl 16.00 dagen før.
Hvad betyder det når man ikke har udgifter til leje af butikker, leje af store lagerhaller, fast personale som skal stå i butikken fra 10 til 18, udgifter til lys,vand og varme m.m Det betyder at vi ikke skal lægge disse omkostninger ud på fælgene, men at kunderne i stedet kan spare disse penge.
Hvis der er nogle spørgsmål eller bekymringer, så spørg os endelig
Ha en dejlig dag
-
olli90
- Helt nyt medlem
Købte nye sommerfælge til min Passat sidste sommer hos Auto-Parts I/S
Helt kanon service, og super skarp pris!
Bestilte med en anden ET end dem jeg havde set, bestilte sidst på eftermiddagen, dagen efter kl 12 kunne jeg afhente mine fælge, monteret med dæk, afbalanceret, nye bolte, centerringe, osv!
De bedste anbefalinger herfra!
Helt kanon service, og super skarp pris!
Bestilte med en anden ET end dem jeg havde set, bestilte sidst på eftermiddagen, dagen efter kl 12 kunne jeg afhente mine fælge, monteret med dæk, afbalanceret, nye bolte, centerringe, osv!
De bedste anbefalinger herfra!
Passat 3BG Trendline 2.0 130 HK - Solgt
Passat 3C Sportline 2.0 TDi 170 HK
Passat 3C Sportline 2.0 TDi 170 HK