Daekonline.dk - får gennemført ordre, men ingen bekræftelse
- Dakota
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Has thanked: 200 times
- Been thanked: 399 times
Daekonline.dk - får gennemført ordre, men ingen bekræftelse
Jeg købte i går fire nye dæk fra daekonline.dk, valgte en leveringspartner, betalte via VISA-kort osv. Jeg modtog dog ingen ordrebekræftelse, ordren optræder ikke i mine ordrer og de svarer ikke på telefonen. Pengene er dog heller ikke blevet trukket.
Så spørgsmålet er om de er rigtig dårlige forretningsfolk eller hvad der sker? Er der andre, der har købt noget derfra de sidste par dage?
Så spørgsmålet er om de er rigtig dårlige forretningsfolk eller hvad der sker? Er der andre, der har købt noget derfra de sidste par dage?
- Korreborg
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Viborg
- Has thanked: 629 times
- Been thanked: 955 times
Re: Daekonline.dk - får gennemført ordre, men ingen bekræfte
Jeg har handlet der flere gange ude problemer. Er du sikker på at der ikke opstod en fejl? Altså at du rent faktisk ikke har bestilt noget?
2022 Polestar 2 Pilot Plus Performance 476HK
2017 Golf VII Facelift GTD 2.0TDI CR 184 DSG7 Van (Solgt)
2013 Golf VII Highline 2,0 TDI CR 150 DSG6 Van (Solgt)
2009 Octavia II FL Elegance Combi 2,0 TDI 140 (Solgt)
2007 Leon Stylance 1,9 TDI 105 Van (Solgt)
2017 Golf VII Facelift GTD 2.0TDI CR 184 DSG7 Van (Solgt)
2013 Golf VII Highline 2,0 TDI CR 150 DSG6 Van (Solgt)
2009 Octavia II FL Elegance Combi 2,0 TDI 140 (Solgt)
2007 Leon Stylance 1,9 TDI 105 Van (Solgt)
- Dakota
- Aktiv medlem
Ja, 100% sikker - alt gik igennem og jeg fik en ordrebekræftelse på skærmen osv.
MEN nu har jeg fået svar på mail fra dem - den er alligevel, på trods af ovenstående, IKKE gået igennem. Det er meget mystisk. Så nu har jeg bestilt på daekleader.dk i stedet.
MEN nu har jeg fået svar på mail fra dem - den er alligevel, på trods af ovenstående, IKKE gået igennem. Det er meget mystisk. Så nu har jeg bestilt på daekleader.dk i stedet.
-
Herpes
- Nyt medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 16 times
Har købt mange dæk gennem daekonline, og alle gange er de kommet. Men et par gange er de kommet 2 og 2 uden at være orienteret om det, været udleveret til min nabo og manglede også en leveringsdato en gang hvor de bare dukkede op. Er meget tilfreds med slut produktet,men vejen dertil kunne godt være lidt bedre. Har ikke fundet nogen der kan konkurrere med deres priser.
Har dog oplevet en lignende oplevelse hos ATP autoteile, hvor jeg bestilte en bunke dele. Alt virkede indtil jeg skulle betale og pludselig ville VISA have at jeg skulle verificere mit kort, dette gjorde jeg så men så kom ordren ligesom ikke videre, der var bare hvid skærm. Valgte at vente 2 dage og kunne så se at penge var trukket, så gik udfra alt var iorden, men jeg ikke havde fået ordrebekræftelse. 4 dage efter kom der en mail fra ATP om at de havde modtaget et beløb uden ordre. Så kan kun sige man skal være vågen. At jeg så har modtaget 2 nye defekte bremse kalibre fra dem er så en helt anden sag.
Har dog oplevet en lignende oplevelse hos ATP autoteile, hvor jeg bestilte en bunke dele. Alt virkede indtil jeg skulle betale og pludselig ville VISA have at jeg skulle verificere mit kort, dette gjorde jeg så men så kom ordren ligesom ikke videre, der var bare hvid skærm. Valgte at vente 2 dage og kunne så se at penge var trukket, så gik udfra alt var iorden, men jeg ikke havde fået ordrebekræftelse. 4 dage efter kom der en mail fra ATP om at de havde modtaget et beløb uden ordre. Så kan kun sige man skal være vågen. At jeg så har modtaget 2 nye defekte bremse kalibre fra dem er så en helt anden sag.
-
trpdk
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Tjek lige din "Spam" eller "Reklame" folder i dit mail-program. Ordrebekræftigelsen ligger sikkert der 
/Thomas
/Thomas
-
Swan
- Nyt medlem
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 31 times
Mon ikke du har tastet forkert mailadresse ved bestilling?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Dikal
- Medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: Gårslev
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 172 times
Dakota skrev:Ja, 100% sikker - alt gik igennem og jeg fik en ordrebekræftelse på skærmen osv.
Næste gang så prøv at tage ud og snakke med Morten hos Avedøre Dækservice
Har lige fået monteret 2 nye CSC5 på min Alfa. Gav 3600,- inkl. montering und alles. Bestilte dag 1 - fik sms dag 2 om formiddagen, at de var ankommet - monteret dag 2 lige over middag.
Tilsvarende koster på daekonline 3400,- og så hænger man stadig på monteringen, som i 19" nemt kan koste et par 100 pr dæk.
Nuværende: Mercedes C220d Night Edition
Tidligere øser: 7x Italienere, 2x Riskogere, 1x Tjekke, 1x Kinesisk Svensker
Tidligere øser: 7x Italienere, 2x Riskogere, 1x Tjekke, 1x Kinesisk Svensker
- Dakota
- Aktiv medlem
Til trpdk og Swan, nej jeg har ikke tastet forkert mailadresse og den ligger ikke i spam. I kunne jo passende læse mit andet indlæg i tråden, wiseguys 
Dikal, tak for god info. Det er noteret til næste gang
Jeg har i øvrigt hørt at Autobixen fra Amager også er konkurrencedygtige.
Dikal, tak for god info. Det er noteret til næste gang
- Dakota
- Aktiv medlem
Sorry, det var ikke for at være ubehøvletSwan skrev:Ok beklager ulejligheden