Autodoc bondefangeri/ laaang leveringstid

Brugeravatar
Mathiasen
Medlem
Indlæg: 510
Tilmeldt: 8. dec 2009, 19:25
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 159 times
Been thanked: 166 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Mathiasen » 24. sep 2021, 09:44

Jeg bruger altid app'en og holder øje med priserne inden bestilling, men om de har -18% eller -38% betyder tit egentlig ikke så meget. Selvfølgelig er det dejligt at spare pengene, men de er næsten altid billigere end de reservedelspushere, som almindelige hjemmemekanikere har adgang til herhjemme, og udvalget af mærker og stumper er stort. Det er super nemt og deres online-support er efter min erfaring ganske udemærket.

Så må man leve med den længere leveringstid hvis man gerne vil spare. Ellers kan man jo bare betale prisen herhjemme og få leveret hurtigere.

For mig og min gamle spand er det ventetiden værd at spare pengene. Den kan jeg ikke forsvare at købe dyre reservedele til. For andre er det service og hurtig levering der er vigtigere.

En tommefinger regel jeg plejer at gå ud fra om mange ting i livet:

Og du kan kun vælge to ting...

Hurtigt
Godt
Billigt

At kalde AutoDoc bondefangere, synes jeg er uberettiget. Især fordi du har valgt bankoverførsel.... Hvorfor valgte du dog det? Betalt altid med kreditkort, især til udenlandske virksomheder. Autodoc trækker først pengene når varen er afsendt.

Jeg købte to dæk sidst, som også viste sig ikke at være på lager. Jeg blev kontaktet af deres support, som spurgte om jeg ville købe to andre dæk eller om de skulle sende ordren uden. Jeg fik bare lagt to andre dæk, som var på lager ind i bestillingen og det tilrettede beløb blev trukket da varene blev afsendt. Helt efter bogen.
These users thanked the author Mathiasen for the post:
mortenmol
Skoda Fabia Combi 1.6 TDI 90 2010

Brugeravatar
Skoulsen
Medlem
Indlæg: 558
Tilmeldt: 25. mar 2009, 10:20
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gedved
Has thanked: 10 times
Been thanked: 31 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Skoulsen » 24. sep 2021, 10:20

Jeg har os kun gode erfaringer og altid til skarpe priser. Sammenligner tit med priser direkte fra ftz, og ofte er der op imod halv pris på samme vare.
Audi A4 B8.5 - 3.0 TDI 245 s-tronic Quattro.

Brugeravatar
Martin1986
Aktiv medlem
Indlæg: 2361
Tilmeldt: 4. feb 2011, 16:01
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Herning
Has thanked: 36 times
Been thanked: 105 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Martin1986 » 24. sep 2021, 12:42

Allanxx skrev:Jo det hæver netop pengene før de sender. Hvilket ikke er lovligt her i landet. Men reglerne for Tyskland kender jeg ikke.
Og deres sløvhed før de overhovedet tager sig sammen før de sender, har også fået mig til helt at fravælge dem.
Man kan jo få en pakke fra et andet seriøst firma, hurtigere end de når at sende.
Martin1986 skrev:
22. sep 2021, 19:06
Jeg handler også der ofte. Har lige i dag modtaget varer uden problemer.

Hvis i mener varen er for dyr, kan man da bare lade være at købe.

Jeg tror heller ikke de hæver pengene før varen er sendt, så når den ikke er på lager, ja så får man penge retur hvis man takker nej tak til deres erstatning.

Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
Altså, du har sendt dem penge ? Det er ikke at hæve.

Så de kunne selvfølgelig ikke have gjort anderledes.

Du får dine penge retur, så hvor er problemet?

Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk

Nuværende bil: BMW F11 530D

Brugeravatar
Dikal
Medlem
Indlæg: 935
Tilmeldt: 15. feb 2010, 23:30
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gårslev
Has thanked: 7 times
Been thanked: 124 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Dikal » 24. sep 2021, 15:14

Altså de skriver nu, at der er 34stk på lager Billede
Billede
Nuværende: Volvo XC60 D5 R-design Polestar
Tidligere øser: 7x Italienere, 2x Riskogere, 1x Tjekke

Allanxx
Medlem
Indlæg: 1267
Tilmeldt: 13. jun 2008, 17:49
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 18 times
Been thanked: 22 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Allanxx » 24. sep 2021, 16:08

Nej jeg betalte med kort de 3 gange jeg forsøgte at handle med dem, og hver gang blev beløbet hævet 1. hverdag efter. Men delene var stadig ikke sendt efter 3-4 dages venten.
Martin1986 skrev:
24. sep 2021, 12:42
Allanxx skrev:Jo det hæver netop pengene før de sender. Hvilket ikke er lovligt her i landet. Men reglerne for Tyskland kender jeg ikke.
Og deres sløvhed før de overhovedet tager sig sammen før de sender, har også fået mig til helt at fravælge dem.
Man kan jo få en pakke fra et andet seriøst firma, hurtigere end de når at sende.
Martin1986 skrev:
22. sep 2021, 19:06
Jeg handler også der ofte. Har lige i dag modtaget varer uden problemer.

Hvis i mener varen er for dyr, kan man da bare lade være at købe.

Jeg tror heller ikke de hæver pengene før varen er sendt, så når den ikke er på lager, ja så får man penge retur hvis man takker nej tak til deres erstatning.

Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
Altså, du har sendt dem penge ? Det er ikke at hæve.

Så de kunne selvfølgelig ikke have gjort anderledes.

Du får dine penge retur, så hvor er problemet?

Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
Audi A6 4G FL limousine. 2,0 Tdi 190hk

QT1410
Medlem
Indlæg: 747
Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 170 times
Been thanked: 121 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af QT1410 » 24. sep 2021, 17:17

De kunne jo tjekke om varerne er på lager, inden de beder om penge, i stedet for først at tjekke, når de har fået pengene.
Allerhelst skulle lagerstatus på hjemmesiden afspejle virkeligheden.

Brugeravatar
vw4ever
Aktiv medlem
Indlæg: 4072
Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 339 times
Been thanked: 204 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af vw4ever » 24. sep 2021, 18:57

Har sjældent handlet på Autodoc, men bruger dem en sjælden gang til at finde den rigtige del, for derefter at finde den på ebay.de

Der er det oftest billigere, men dyser er dyre også på ebay, 352 euro stk ved køb af 4, og 75 kr i porto ;)

https://www.ebay.de/itm/393180895245?ep ... ondition=3
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995

Brugeravatar
Krog
Aktiv medlem
Indlæg: 4941
Tilmeldt: 14. dec 2009, 18:56
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: 8362 Hørning
Has thanked: 45 times
Been thanked: 16 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Krog » 24. sep 2021, 19:45

Har TS så ikke bare lært at han skal køre forbi en fysisk butik, der får du stumperne med hjem med det samme, hvis de er på lager og er de ikke så betaler du heller ikke…

Jeg har også brugt dem flere gange med succes.


Sent from my iPhone using Tapatalk
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt

Brugeravatar
mojo
Medlem
Indlæg: 1365
Tilmeldt: 27. okt 2013, 17:54
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Stjær
Has thanked: 109 times
Been thanked: 226 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af mojo » 24. sep 2021, 20:51

Jeg kunne forestille mig at autodoc ikke bare er en kæmpe lagerhal med alle varer på hylderne men de trækker på et kæmpe netværk af underleverandører i forskellige mærker og kvaliteter.
Derfor er der tit lang leveringstid da de samler ordrene på deres center og sender dem videre til kunden.
Så lagerstatus og pris bliver jo også følsomt når andre også trækker varer fra en underleverandør som for eksempel VDO eller SKF.
Jeg har aldrig problemer med dem ud over at der kan gå over en uge før ordrene er samlet og sendt.
These users thanked the author mojo for the post:
poppo2003

Herpes
Nyt medlem
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:37
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 13 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Herpes » 26. sep 2021, 18:50

Bare søg på tidligere tråde angående folks erfaringer her på sitet. Dem herinde der tvivler er dem som ikke har haft problemer med dem. Jeg har haft både gode og dårlige oplevelser med dem. De lover tit kort leveringstid, den ender med at være lang ofte og så laver de deres fiks faks med, når man har betalt at sende deres eget mærke. Man skal VIRKELIG være obs når de sender listen på mail at de ikke har byttet varer ud med deres stark pis. Sidste diskussion var bremseskiver hvor der var bestilt skiver der var "malet"(kan ikke huske hvad betegnelsen var), der kom olierede stark skiver istedet og igen måtte vi på supporten og gøre opmærksom på at det var ikke det bestilte og kræve ret til ombytning.

Jeg kan godt lidt deres udvalg, oftest deres priser osv. Men jeg bryder mig ikke om deres support og intetvidende supporteres holdninger til hvad der er kvalitet og ikke er. Og jeg bryder mig især ikke om deres holdning til at ændre indhold i en aftale, der er betalt for. Ja jeg handler der igen helt sikkert. Men det er lidt ligesom at handle hos Thansen. Man skal fandme tjekke alt for at være sikker på man får de rigtige varer.

Brugeravatar
Krog
Aktiv medlem
Indlæg: 4941
Tilmeldt: 14. dec 2009, 18:56
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: 8362 Hørning
Has thanked: 45 times
Been thanked: 16 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Krog » 27. sep 2021, 14:34

Herpes skrev:
26. sep 2021, 18:50
Bare søg på tidligere tråde angående folks erfaringer her på sitet. Dem herinde der tvivler er dem som ikke har haft problemer med dem. Jeg har haft både gode og dårlige oplevelser med dem. De lover tit kort leveringstid, den ender med at være lang ofte og så laver de deres fiks faks med, når man har betalt at sende deres eget mærke. Man skal VIRKELIG være obs når de sender listen på mail at de ikke har byttet varer ud med deres stark pis. Sidste diskussion var bremseskiver hvor der var bestilt skiver der var "malet"(kan ikke huske hvad betegnelsen var), der kom olierede stark skiver istedet og igen måtte vi på supporten og gøre opmærksom på at det var ikke det bestilte og kræve ret til ombytning.

Jeg kan godt lidt deres udvalg, oftest deres priser osv. Men jeg bryder mig ikke om deres support og intetvidende supporteres holdninger til hvad der er kvalitet og ikke er. Og jeg bryder mig især ikke om deres holdning til at ændre indhold i en aftale, der er betalt for. Ja jeg handler der igen helt sikkert. Men det er lidt ligesom at handle hos Thansen. Man skal fandme tjekke alt for at være sikker på man får de rigtige varer.
Det har jeg også været igennem, jeg har fået for vane at skrive udtrykkeligt at jeg nægter at modtage andet end det jeg har bestilt og særligt at jeg ikke vil have deres STARK pis. Det har virket, i hvert fald indtil videre...
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt

Brugeravatar
Mathiasen
Medlem
Indlæg: 510
Tilmeldt: 8. dec 2009, 19:25
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 159 times
Been thanked: 166 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Mathiasen » 28. sep 2021, 06:18

Men... køber I ikke specifikke mærker? Eller er det de pakketilbud de kører på bremser?

Jeg køber altid mærker jeg kender, og vælger et par mærker når jeg søger på de dele jeg skal have. Bosch, ATE, Febi bilstein osv. Nogle gange deres billige Ridex mærke, men jeg har aldrig oplevet at modtage andre mærker end de bestilte.
These users thanked the author Mathiasen for the post:
changer
Skoda Fabia Combi 1.6 TDI 90 2010

QT1410
Medlem
Indlæg: 747
Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 170 times
Been thanked: 121 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af QT1410 » 28. sep 2021, 07:06

Så kom pengene retur på min konto, men det får jeg jo ikke nogen nye dyser af.

FTZ har kun 2 nye VDO i hele landet, men 140 "renoverede" til en hamper pris.

Brugeravatar
Monze1980
Medlem
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 17. jan 2013, 21:31
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 388 times
Been thanked: 472 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Monze1980 » 28. sep 2021, 07:59

Jeg køber oftest Bosch, medmindre andet kendt mærke er billigere.

Seneste oplevelse med AUTODOC er:
- Bestilling 20.9 kl 1150
- Leveret 27.9 tidlig morgen.

Det der egentlig tager længst tid er behandlingen fra bestilling til afsendelse og så lidt over to døgn hvor pakken bare ligger i Herning ogventer på at komme på bil.

Gad vide om man kan vælge at hente pakken på GLS depotet?

Men en uge fra DE til DK er fint med mig, selvom jeg jo har manglet delene. Billede

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk



Senest rettet af Monze1980 28. sep 2021, 07:59, rettet i alt 2 gange.
:)
- Skoda Enyaq 80 iV Sportline, 07/22

hpo
Medlem
Indlæg: 922
Tilmeldt: 7. okt 2014, 21:55
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Skovlunde
Has thanked: 23 times
Been thanked: 78 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af hpo » 28. sep 2021, 08:08

Jeg har prøvet dem en gang eller 2 men plejer som regel at finde det jeg mangler på ebay.de,bruger dem mest som opslagsværk til priser og numre så det er til at finde andet steds,sidst var det komplet ate bremser til Q7 billigst på ebay og leveret på 3 dage til hoveddøren
A3 3,2 vr6

Brugeravatar
MichaelSmed
Aktiv medlem
Indlæg: 2157
Tilmeldt: 29. nov 2011, 19:05
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 174 times
Been thanked: 103 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af MichaelSmed » 28. sep 2021, 08:47

Mathiasen skrev:Men... køber I ikke specifikke mærker? Eller er det de pakketilbud de kører på bremser?

Jeg køber altid mærker jeg kender, og vælger et par mærker når jeg søger på de dele jeg skal have. Bosch, ATE, Febi bilstein osv. Nogle gange deres billige Ridex mærke, men jeg har aldrig oplevet at modtage andre mærker end de bestilte.
Autodoc, Bildeleshop, kært barn har mange navne, har længe været kendt for at sende deres eget STARK pis, selvom man ligger Brembo bremser i kurven, og så har de en masse undskyldninger klar bagefter.
Har bestilt fra dem 2 gange, og begge gange gjorde jeg det ret tydeligt, at de skulle sende præcis hvad jeg havde bestilt, og ikke andet.
These users thanked the author MichaelSmed for the post (total 2):
MathiasenThe Micktrix / Dk

Brugeravatar
Monze1980
Medlem
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 17. jan 2013, 21:31
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 388 times
Been thanked: 472 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Monze1980 » 28. sep 2021, 08:56

Har aldrig oplevet de har sendt andet end jeg bestilte.



Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

:)
- Skoda Enyaq 80 iV Sportline, 07/22

changer
Helt nyt medlem
Indlæg: 87
Tilmeldt: 14. nov 2009, 23:47
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 10 times
Been thanked: 2 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af changer » 28. sep 2021, 09:14

Jeg har brugt dem 10+ gange nu og egentlig aldrig haft problemer. Har altid modtaget præcist hvad jeg lagde i kurven. Der har været bremser, lejer, olie og en masse andre ting.
Jeg har én gang modtaget en defekt vare som jeg endte med at få refunderet uden besvær.

Deres priser/rabat skifter hver eneste dag, men er rimelig forudsigelige. App'en giver altid mere rabat end websitet. Rabatten kommer altid op omkring 40%, så jeg smider varerne i kurven og venter til rabatten er "størst".

2011 Golf VI Highline 1,6TDI 105hk - Xenon, R-Baglygter, KESSY, Dynaudio, RNS-315, DCC, Fuld el. spejle, PDC for+bag, Læderkabine, El just. førersæde

Brugeravatar
Mike H
Aktiv medlem
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22. apr 2010, 11:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 161 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Mike H » 28. sep 2021, 13:21

Har også brugt dem uden større problemer 3 gange inden for de sidste 7-8 måneder (kun pr app). Man skal dog regne med 5-7 dages levering - og så lige fjerne "sikker bestilling" - giver ikke meget mening at give 20-25% af varens værdi for den tjeneste.
Har købt 2 x sidespejle med varme og pollenfiler. Billigt og nemt - skal do holde øje med at pris med fragt kan konkurrere på så billige varer.
Men det kan de på de par gange jeg har haft brug for dem. Tanten er alt for dyr... for slet ikke at tale om priserne hos Audi selv.
Mike
Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018

Herpes
Nyt medlem
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:37
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 13 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Herpes » 28. sep 2021, 15:36

MichaelSmed skrev:
28. sep 2021, 08:47
Mathiasen skrev:Men... køber I ikke specifikke mærker? Eller er det de pakketilbud de kører på bremser?

Jeg køber altid mærker jeg kender, og vælger et par mærker når jeg søger på de dele jeg skal have. Bosch, ATE, Febi bilstein osv. Nogle gange deres billige Ridex mærke, men jeg har aldrig oplevet at modtage andre mærker end de bestilte.
Autodoc, Bildeleshop, kært barn har mange navne, har længe været kendt for at sende deres eget STARK pis, selvom man ligger Brembo bremser i kurven, og så har de en masse undskyldninger klar bagefter.
Har bestilt fra dem 2 gange, og begge gange gjorde jeg det ret tydeligt, at de skulle sende præcis hvad jeg havde bestilt, og ikke andet.
Sidst vi bestilte bosch skiver kom der stark. Alle de sager undertegnede og @Jettadriver har haft har været på specifikke varer, ikke bundles. Og det har været samme fremgangsmåde når det går galt. Du har de rigtige varer i indkøbskurven, foretager købet, og når bekræftelsen kommer har de ændret produkter uden at informere om det. Jeg har dog ikke bestilt de sidste 3 måneder så kan ikke svare på om det har ændret sig siden da.

nellemanngro
Nyt medlem
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. nov 2015, 22:57
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af nellemanngro » 28. sep 2021, 20:26

Monze1980 skrev:
28. sep 2021, 07:59

Det der egentlig tager længst tid er behandlingen fra bestilling til afsendelse og så lidt over to døgn hvor pakken bare ligger i Herning og venter på at komme på bil.

Gad vide om man kan vælge at hente pakken på GLS depotet?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Pakken er ankommet fra Tyskland til Kolding fredag kl 12.41 og videre til Herning om aften fredag 23.42 så med mindre du har bestilt til pakkeshop som Gls leverer til kun om lørdagen foruden hverdage der er du så "uheldig" at det er weekend da pakken når Herning så skal du desværre vente til mandag hvis det er privat adresse som det tyder på

Det som regel også mulig få den udleveret ved depotet hvis man bestiller dette så fungerer det som en hver anden pakkeshop men har aldrig været på Herning depot så kan ikke svare dette om det muligt.

Hilsen en tidligere GLS medarbejder.
These users thanked the author nellemanngro for the post:
Monze1980
Mvh. Martin Andersen

14´ Golf 1.4 Tsi.

The Micktrix / Dk
Aktiv medlem
Indlæg: 1890
Tilmeldt: 16. jun 2008, 16:55
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Varde
Has thanked: 329 times
Been thanked: 212 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af The Micktrix / Dk » 4. okt 2021, 18:21

MichaelSmed skrev:
28. sep 2021, 08:47
Mathiasen skrev:Men... køber I ikke specifikke mærker? Eller er det de pakketilbud de kører på bremser?

Jeg køber altid mærker jeg kender, og vælger et par mærker når jeg søger på de dele jeg skal have. Bosch, ATE, Febi bilstein osv. Nogle gange deres billige Ridex mærke, men jeg har aldrig oplevet at modtage andre mærker end de bestilte.
Autodoc, Bildeleshop, kært barn har mange navne, har længe været kendt for at sende deres eget STARK pis, selvom man ligger Brembo bremser i kurven, og så har de en masse undskyldninger klar bagefter.
Har bestilt fra dem 2 gange, og begge gange gjorde jeg det ret tydeligt, at de skulle sende præcis hvad jeg havde bestilt, og ikke andet.
Den har jeg os prøvet. Jeg har en mistanke til de gør det, hvis du ikke vil betale de ekstra penge for retur haløj der.

Men skal bare nægte og vil ha sin rigtig varer. Sidste gang fik jeg bare lov og beholde dele og så sendte de mig det rigtig.
Mercedes w124 280TE sommervogn 8-)

Mercedes w204 200 kompressor

Datsun 240z

Before: Golf 2 GTI 16v KR - Golf 2 GTI 16v Edition One - Golf 2 GTI 8v Edition One - Polo 2 1300 GT Coupe - and + 70

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4931
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4410 times
Been thanked: 1944 times
Kontakt:

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af DanielB12 » 4. okt 2021, 19:08

Det er i hvert fald et underligt firma.. Har haft 6 viskerblade fra Bosch i kurven, i app'en, ca. siden tråden her blev oprettet..

Der har hele tiden stået -45% i rabat ved dem alle, men den samlede totalpris startede på 510 kr., så fik jeg en mail med "skynd dig - rabat udløber om 1 dag" hvor prisen var 460 kr, den hoppede jeg ikke på, så gik der et par dage, så var prisen 650 kr., så gik der lidt tid, så fik jeg endnu en mail, hvor prisen var 500 kr., og nu fik jeg lige en mail hvor prisen er 318,39 kr.,..

Men er der så nogen der har en kupon på 25 kr? Jeg har AC57479245

(Priserne - undtaget den sidste - er ca-priser, de har alle været underligt skæve)..
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Brugeravatar
Henrik2800
Medlem
Indlæg: 1379
Tilmeldt: 19. jul 2011, 14:07
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 22 times
Been thanked: 218 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Henrik2800 » 4. okt 2021, 20:41

DanielB12 skrev:
4. okt 2021, 19:08
Det er i hvert fald et underligt firma.. Har haft 6 viskerblade fra Bosch i kurven, i app'en, ca. siden tråden her blev oprettet..
Der har hele tiden stået -45% i rabat ved dem alle, men den samlede totalpris startede på 510 kr., så fik jeg en mail med "skynd dig - rabat udløber om 1 dag" hvor prisen var 460 kr, den hoppede jeg ikke på, så gik der et par dage, så var prisen 650 kr., så gik der lidt tid, så fik jeg endnu en mail, hvor prisen var 500 kr., og nu fik jeg lige en mail hvor prisen er 318,39 kr.,..
Men er der så nogen der har en kupon på 25 kr? Jeg har AC57479245
(Priserne - undtaget den sidste - er ca-priser, de har alle været underligt skæve)..
Det er vel ikke meget anderledes end hvad f.eks. ILVA & JYSK også kører med,
"elevatorpriser" / konstant varierende rabatter og tilbud.

Konceptet er, at kunden får svært ved at vide, hvad den "normale" pris er på en vare.
VW Caddy 1.2 TSI, 2011.

QT1410
Medlem
Indlæg: 747
Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 170 times
Been thanked: 121 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af QT1410 » 5. jan 2022, 22:25

Nu har jeg prøvet lykken med dyser igen. Denne gang via appen "som skulle have bedre check på lagerstatus"
Status uændret det sidste døgn: " Lageret bearbejder bestillingen"

Brugeravatar
Monze1980
Medlem
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 17. jan 2013, 21:31
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 388 times
Been thanked: 472 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Monze1980 » 5. jan 2022, 22:30

Og?

Samme her for min nylige bestilling, det tager jo lidt tid.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

:)
- Skoda Enyaq 80 iV Sportline, 07/22

QT1410
Medlem
Indlæg: 747
Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 170 times
Been thanked: 121 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af QT1410 » 7. jan 2022, 15:18

Måske får jeg virkelig mine dyser, status gik i går fra "Lageret bearbejder bestillingen" til "Bestillingen er ved at blive emballeret"

QT1410
Medlem
Indlæg: 747
Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 170 times
Been thanked: 121 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af QT1410 » 17. jan 2022, 11:16

Så ankom dyserne endelig.
Bestilt 3/1, hvor status var "på lager"
Modtaget 17/1, altså 14 dages leveringstid på "lagervarer"

Brugeravatar
Monze1980
Medlem
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 17. jan 2013, 21:31
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 388 times
Been thanked: 472 times

Re: Autodoc bondefangeri

Indlæg af Monze1980 » 17. jan 2022, 11:40

Sikke da du kan brokke dig

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

:)
- Skoda Enyaq 80 iV Sportline, 07/22

QT1410
Medlem
Indlæg: 747
Tilmeldt: 10. apr 2016, 09:09
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 170 times
Been thanked: 121 times

Re: Autodoc bondefangeri/ laaang leveringstid

Indlæg af QT1410 » 17. jan 2022, 13:13

Har du aktier i foretagenet? @Monze1980
Du har virkelig været deres Knight in shining armour i denne tråd.

Grunden til at jeg fortæller at dyserne endelig kom, er at afslutte tråden i denne omgang.
Havde jeg ikke vidst bedre, så var det jo nærliggende at håbe på at dyserne kunne være blevet skiftet i weekenden d. 8-9/1, når de blev bestilt 3/1 med status "på lager".

Pointen er at man skal gøre sig nøje overvejelser om besparelsen er ventetiden værd, hvilken den - trods irritationsmomentet- var for mig i dette tilfælde, men risikerer man en ferie eller skal bruge penge på at leje en anden bil, så kan det være en dyrekøbt besparelse.
These users thanked the author QT1410 for the post (total 5):
Jay-JayDanielB12hpoRasmusAndersenPF

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"