motointegrator.de ændre i ordre uden spørgsmål først

Besvar
Chr-Hj
Medlem
Indlæg: 1310
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:27
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Hjørring
Has thanked: 127 times
Been thanked: 32 times

motointegrator.de ændre i ordre uden spørgsmål først

Indlæg af Chr-Hj » 22. okt 2023, 20:47

Hvis andre lige som mig skulle falde over billige dele på motointegrator.de så er "lidt" af besparelsen lige røget for mig, pga ret ringe service synes jeg.
Beslutter at den gamle Touran efter 265,000km skal ha nye støddæmpere, de Monroe støddæmpere jeg har kikket på ved autodoc er billigere på motointegrator.de selv om jeg lidt mistænker der er under samme firma.

bestiller så i torsdags 4 x støddæmpere og nye toplejer, fredag middag kommer der så en mail om at 1 af for støddæmperne er udsolgt, men resten vil kommer :evil: og lige efter en mail fra paypal at der er tilbage betaling på vej,

Skriver med det samme tilbage at jeg så ønsker den anden for støddæmper annulleret også, da jeg vil ha 2 ens, eller om jeg kan finde et andet mærke i stedet af 2 ens i stedet, de besvare ret hurtigt at ordret er lukket og på vej til DHL, jeg kan sende den ene støddæmper retur, tænker retur fragt til Berlin koster "lidt"

Nå går lørdag i gang med at se om jeg kan finde sådan 1 stk Monroe dæmper et andet sted, autodoc har dem til 250kr mere stykket, men sælger kun 2stk af gangen, becker.dk har dem, men til 300kr mere end jag har givet for de første, så dukker motointegrator.de op igen, og de står som værende på lager :o tænker det var lige godt satans, prøver at lægge 1 i kurven, den kan godt bestilles, og her søndag aften jeg lige fået mail på regning og den er er på vej til DHL.
Satme dårlig service, kan skisme da ikke passe de ikke har kunne se fredag, at de burde kunne levere den lige om lidt, eller tilbyde et alternativ i stedet, for bare at annullere 1 stk
Deres. jule nummer har lige kostet mig 2 gange fragt nu af 16,95Euro stykket
Vw Touran 5T 2,0TDI DSG Highline
Vw Polo Aw 1,0 DSG Comfortline

Bopjensen
Aktiv medlem
Indlæg: 2233
Tilmeldt: 23. jan 2010, 13:37
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 94 times

Re: motointegrator.de ændre i ordre uden spørgsmål først

Indlæg af Bopjensen » 23. okt 2023, 06:13

Hvorfor nægtede du ikke bare modtagelse?

perw
Medlem
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 8. maj 2019, 06:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 226 times

Re: motointegrator.de ændre i ordre uden spørgsmål først

Indlæg af perw » 23. okt 2023, 07:04

Bopjensen skrev:
23. okt 2023, 06:13
Hvorfor nægtede du ikke bare modtagelse?
Så hænger du stadig på returfragt.

perw
Medlem
Indlæg: 1159
Tilmeldt: 8. maj 2019, 06:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 63 times
Been thanked: 226 times

Re: motointegrator.de ændre i ordre uden spørgsmål først

Indlæg af perw » 23. okt 2023, 07:05

Har du prøvet at skrive til dem og spørge hvorfor du skla betale 2x fragt og bedt dem om at returnerer den ene gang fragt?

Chr-Hj
Medlem
Indlæg: 1310
Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:27
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Hjørring
Has thanked: 127 times
Been thanked: 32 times

Re: motointegrator.de ændre i ordre uden spørgsmål først

Indlæg af Chr-Hj » 23. okt 2023, 20:09

Ja har skrevet til dem, de beklager men skriver de ikke kunne se hvornår den kom på lager igen, da de tilbage betalte.
gætter på, det bare er et eller andet samlet lidt uvidende autodoc (callcenter) der sidder og besvare (mit Gæt)

Men der sker ikke det vilde, her 1 døgn efter mailen om af den sidste støddæmper var afsendt er der ikke sket mere, den står stadig på DHL tracking nummeret, at der kun er modtaget data om pakken, og de har heller ikke trukket pengene endnu.

Den første pakke de sendte i fredags, er dog snart på trapperne ser det ud til på tracking nummeret.
Vw Touran 5T 2,0TDI DSG Highline
Vw Polo Aw 1,0 DSG Comfortline

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"