Super anbefaling af CarePoint Glostrup

Besvar
Brugeravatar
Lassen
Helt nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Skodsborg
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Super anbefaling af CarePoint Glostrup

Indlæg af Lassen » 13. apr 2011, 20:56

Jeg har i januar 2011 købt en brugt Golf 5 GTI fra 2005 hos Carepoint Glostrup. Jeg har igennem tiden haft mange forskellige bilmærker med blandet erfaringer.

Normalt vil jeg ikke rose en forhandler, men jeg har aldrig oplevet så god service fra et bilhus som Carepoint Glostrup. Da det er en brugt bil har jeg fået 6 måneders brugtvogngaranti og her har bilen haft lidt udfordringer med låsen til bagklappen, 3. bremselys i hækspoileren, defekt el-bagrude og utæt ventil ved turboen. Alt er blevet lavet af Carepoint uden problemer.
Faktisk snakkede jeg med en fra værkstedet omkring baghåndtaget havde "whitewormes" og jeg nok på et tidspunkt ville skifte det. Da jeg fik bilen tilbage fra værkstedet havde de skiftet baghåndtaget U.B. Det er fantastisk :-)

Faktisk har jeg aldrig oplevet så god service fra venlige medarbejdere. Lige fra salg, reservedele til værkstedet. Jeg føler mig virkeligt godt behandlet og det fortjener denne kommentar.
Jeg kan varmt anbefale Carepoint Glostrup! De gør et godt stykke arbejde :-)

Jacob Lassen
En lykkelig Golf GTI ejer

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 127 times
Been thanked: 339 times

Re: Super anbefaling af CarePoint Glostrup

Indlæg af diskoboy » 13. apr 2011, 21:24

Super dejligt at høre!! Jeg sætter dog aldrig mine ben i deres butik igen. Min tidligere a3'er havde indbrud og de var de nærmeste der havde tid til at lave den.

Første gang fortæller de mig at jeg kan hente den en søndag da den står oppe ved salg (værksted og salg lå i hvert fald på det tidspunkt 2 forskellige steder). Bilen er der bare ikke - den holdt aflåst inde på værkstedet...

Anden gang har de sat forkerte dele i den (i forhold til hvad der var blevet stjålet selvom jeg gav dem en liste)

Tredje gang er den kodet forkert (bl.a. kodet til sprinklervæske måler)

Fjerde gang fik jeg 2 nøgler der virker til fjernbetjeningen og 2 nøgler jeg kan starte bilen med. I følge værkføren var dette dog umuligt indtil jeg viste ham det...

Femte besøg virker alt..... Måske var jeg uheldig, men magen til mangel på respekt for sit arbejde skal man lede længe efter...
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Brugeravatar
karstein
Medlem
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 31 times

Re: Super anbefaling af CarePoint Glostrup

Indlæg af karstein » 13. apr 2011, 21:39

Lassen skrev:...Faktisk har jeg aldrig oplevet så god service fra venlige medarbejdere. Lige fra salg, reservedele til værkstedet. Jeg føler mig virkeligt godt behandlet og det fortjener denne kommentar.
Jeg kan varmt anbefale Carepoint Glostrup! De gør et godt stykke arbejde :-)
Det lyder til at de er blevet bedre. Har ikke tidligere være så vild med dem der ude. Det var som om at hvis man ikke kom med en Audi, gad de ikke spilde deres tid på een. Men som sagt, godt at piben har fået en anden lyd.

Forresten...med den service kan det være at du har givet for meget for bilen :D Hehe... Nej det gas. Tillykke og velkommen i GTI-klubben. Der er sq noget særligt over "den rigtige"

Hilsen en anden lykkelig G5-GTI-ejer
Nu 100% elektrificeret... :shock:
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"