Var lige forbi Tåstrup Motor Center for at få lidt reservedele - ja, jeg kunne godt have bestilt fra Nicole, men var i tvivl om stikkene så nogle gange er det bare nemmere at stå fysisk og snakke med ekspedienten.
Det er den bedste service jeg længe har oplevet hos VW - en ekspedient der sætter sig ind i problemstillingen, undersøger sagen (både med SMC hovedkontor og Tyskland), ringer tilbage og fortæller status og beklager at han ikke lige har det hjemme, så jeg må vente 1-2 dage ekstra.
Ved ikke hvor mange de er derinde, men ham jeg snakkede med skal i hvert fald have 10 ud af 10 stjerner!
(synd man ikke kan lave thumps-up ikoner herinde for så skulle der mindst være 50 af dem

)
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display