En ros til Audi Gladsaxe:
Jeg indleverede via Dansk Autohjælp / Mobilitetsservice min bil, da der var formentlig var en fejl på bilen. mandag den. 27. Juni.
Onsdag den 29. Juni bliver jeg ringet op fra Audi Gladsaxe om, at der desværre har været indbrud i min bil, samt fælgene er stjålet.
Fredag den 1. Juli beder jeg Audi Gladsaxe om, at tage ansvar og stå for en løsning heraf, så jeg holdes skadesfri.
Mandag den 4. Juli bliver jeg ringet op og fortalt, at de sørger for erstatning af fælgene og jeg holdes skadesfri, da fælgene samt indbrud er sket mens bilen er overdraget til Audi Gladsaxe.
I dag fradag den 8. Juli har jeg oplyst kontonummer og aftalt pris med Audi Gladsaxe...
Jeg vil lige sende denne information, da der end imellem kommer nogle kedelige historier fra SMC, men der også er gode historier og fortælle...
At det blev til en kedelig situation eftersom fælgene blev stjålet er skide ærgerligt, men jeg har fået en god service hele vejen igennem. Om end jeg nåede og tale med en del derfra grundet ferie.
Audi Gladsaxe har taget ansvar og løst dette for mig hurtigt og til min fulde tilfredshed.
- Stor respekt for det.
Ros til AUDI Gladsaxe
-
Dennis 84
- Medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Ros til AUDI Gladsaxe
Ja det må siges.. Som jeg har forstået det behøver de nemlig slet ikke tage ansvar i sådan en sag.. Mener at det er din forsikring der skulle betale..
Så det kalder jeg god service..
Så det kalder jeg god service..
- barney
- Medlem
- Geografisk region: København
- Geografisk sted: Copenhagen area, Karlslunde
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Bilens forsikring er ALD Forsikring.
- Da ALD og Audi (dette er et gæt) laver en samhandelsaftale om værkstedspriser, købspris, ansvar ved overdragelse til værksted mv. så er det i dette tilfælde værkstedets ansvar.
Om det også er tilfældet ved en privat forsikring har jeg ikke undersøgt, men i betingelserne for ALD Forsikring (erhverv) er det værkstedets ansvar, da bilen er i deres varetægt.
Bilen er en firmabil / leasingbil.
Jeg afventer svar fra mit eget firma om vi fortsat må sætte egne fælge på firmabiler efter dette uheldige er sket. Er det tilfældet så har Audi Gladsaxe sikret sig et salg af et sæt nye fælge, som tak for god service...
- Da ALD og Audi (dette er et gæt) laver en samhandelsaftale om værkstedspriser, købspris, ansvar ved overdragelse til værksted mv. så er det i dette tilfælde værkstedets ansvar.
Om det også er tilfældet ved en privat forsikring har jeg ikke undersøgt, men i betingelserne for ALD Forsikring (erhverv) er det værkstedets ansvar, da bilen er i deres varetægt.
Bilen er en firmabil / leasingbil.
Jeg afventer svar fra mit eget firma om vi fortsat må sætte egne fælge på firmabiler efter dette uheldige er sket. Er det tilfældet så har Audi Gladsaxe sikret sig et salg af et sæt nye fælge, som tak for god service...
Mvh Barney
Volkswagen Golf 1 Cabriolet 1985, ejet siden 2005!
-
MLBS
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
Det er sku nogle gange rart at høre om positive historier vedr. aut.værksteder.
Arbejder selv hos hos en aut. vw,skoda,seat og audi forhandler, og det er ikke hver dag man får positiv respons. Selv ikke når kunder med fx Passat 3C får lavet bilen med 100%kulance på fx PD elementer.
Så syntes bare det er iorden, at du giver lidt positiv feed back, håber næsten også at du har gjort det overfor SMC Gladsaxe, da det bare betyder rigtigt meget for de ansatte
Håber jeg
Arbejder selv hos hos en aut. vw,skoda,seat og audi forhandler, og det er ikke hver dag man får positiv respons. Selv ikke når kunder med fx Passat 3C får lavet bilen med 100%kulance på fx PD elementer.
Så syntes bare det er iorden, at du giver lidt positiv feed back, håber næsten også at du har gjort det overfor SMC Gladsaxe, da det bare betyder rigtigt meget for de ansatte
-
Anders D
- Meget aktiv medlem
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 190 times
Jeg er alt efter hvem mekaniker er og det arbejde der skal laves også positiv over for Smc i Gladsaxe.
De laver service på min Golf og har også bistået med software opdatering af styrebokse jeg har retrofitted. Ligeledes kørte de kulance sagen på min DSG der uden for garanti endte med 100% kulance.
De laver service på min Golf og har også bistået med software opdatering af styrebokse jeg har retrofitted. Ligeledes kørte de kulance sagen på min DSG der uden for garanti endte med 100% kulance.
- Mike H
- Aktiv medlem
- Has thanked: 119 times
- Been thanked: 202 times
Ja - godt med gode historier. Vil dog sige at jeg har en lidt anden erfaring med selvsamme SMC forhandler. Ifbm. skift af viskertræk på min gl. A4 smadrede de først forruden. Ja, det dækkede de selvfølgelig - men de kunne godt have ringet til mig og fortalt det. Istedet stod jeg og skulle hente bilen - men desværre, den måtte blive 3 dage ekstra for skift (og nej, ingen lånebil). Da jeg så hentede bilen havde de lavet en mindre ridse i min kofanger.. nix, det var ikke dem... surt show og ikke mere SMC Gladsaxe for mig
.
En anden gang skulle de male en parkeringsskade - da jeg fik bilen tilbage virkede fjernbetjeningen ikke. Styrebox var åbenbart brændt af mens de havde haft bilen - noget kuliance? - not - og det var bare synd det var mens de havde bilen.
Men godt at høre nogle er mere heldige. Jeg holder på SMC Amager nu - på trods af der er 3 gange så langt at køre - men 8km eller 24 km at køre for service er jo ligegyldt når nu det er vidunderbarnet det gælder. (og så kan de ikke finde ud af servicepriserne på passat - de charger for lidt)
En anden gang skulle de male en parkeringsskade - da jeg fik bilen tilbage virkede fjernbetjeningen ikke. Styrebox var åbenbart brændt af mens de havde haft bilen - noget kuliance? - not - og det var bare synd det var mens de havde bilen.
Men godt at høre nogle er mere heldige. Jeg holder på SMC Amager nu - på trods af der er 3 gange så langt at køre - men 8km eller 24 km at køre for service er jo ligegyldt når nu det er vidunderbarnet det gælder. (og så kan de ikke finde ud af servicepriserne på passat - de charger for lidt)
Mike
BMW i4 eDrive 40 M-Sport årgang 2024
Tidl: Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018
BMW i4 eDrive 40 M-Sport årgang 2024
Tidl: Audi A5 Sport Sportback 2.0 TFSI 7-trins S tronic årgang 2018
- barney
- Medlem
- Geografisk sted: Copenhagen area, Karlslunde
Det er første gang jeg prøvede Audi Gladsaxe, ellers har jeg også brugt Audi Amager i 3 år, det var kun pga. værkføren fra Amager skiftede til Gladsaxe og han yder en god service jeg fik den derud. Ellers er jeg også ganske tilfreds med Amager, men som dig har jeg også tættere til Audi Gladsaxe end Audi Amager, men kører gerne for den gode serviceMike H skrev:Ja - godt med gode historier. Vil dog sige at jeg har en lidt anden erfaring med selvsamme SMC forhandler. Ifbm. skift af viskertræk på min gl. A4 smadrede de først forruden. Ja, det dækkede de selvfølgelig - men de kunne godt have ringet til mig og fortalt det. Istedet stod jeg og skulle hente bilen - men desværre, den måtte blive 3 dage ekstra for skift (og nej, ingen lånebil). Da jeg så hentede bilen havde de lavet en mindre ridse i min kofanger.. nix, det var ikke dem... surt show og ikke mere SMC Gladsaxe for mig.
Mvh Barney
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Godt der kom en god løsning på en kedelig sag
Jeg gad godt vide hvordan det var endt hvis ikke ALD havde været en del af sagen...
Jeg gad godt vide hvordan det var endt hvis ikke ALD havde været en del af sagen...
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook