Hermed en uforbeholden anbefaling af Skoda Ejby, Fyn.
5 stjerner, fantastisk service og fair behandling!
Jeg vil helt klart anbefale alle som overvejer at købe ny/brugt Skoda, eller have repareret Skoda/VW på fyn og i trekantsområdet, at køre forbi Skoda Ejby til en snak/forhandling, inden man handler med de øvrige Skoda-forhandlere i området.
Grundlaget for anbefalingen - den “korte” version:
Køb af brugtbil hos Skoda Ejby ultimo Maj 2015. Km-stand på bil ca.150’000. God, enkel og fair forhandling på købspris. Jeg havde selv en række punkter som jeg ønskede vurderede/udbedrede, og forbeholdte mig derudover en FDM-brugtbiltest med udbedring af eventuelle kritikpunkter. Dette blev taget positivt imod.
FDM-testen viste, overraskende for både Skoda Ejby og jeg, en række større reparationer (bl.a. ny kobling/svinghjul, kondensator, AC-kompressor, ny trækkrog). Alle disse blev udbedrede, inkl. de relevante af mine egne punkter, uden større modvilje.
Allerede kort efter købet havde jeg problemer med vinduesviskerne som havde en periodisk fejl hvor de standsede brat på ruden. Så det i første omgang bare an, da jeg tilskrev det ir ved viskermotor/viskerarm idet bilen havde stået hos forhandleren i ca 1 år.. Pludselig cirka 4 mdr efter købsdato gik vinduesviskerne helt i stå - Henvendte mig til Skoda Ejby som så på bilen samme dag på vej hjem fra arb. Konstaterede at viskertrækket var knækket. Fik det skiftet næste dag på garantien.
Bilen havde derudover helt fra starten haft et issue med klimaanlægget. Min hustru beklagede sig over konstant kold luft ved fødderne i passagersiden. Efter i en længere periode at have forsøgt at skrue op/ned for den to-zonede klima og div blæser-opsætninger gik jeg ind på
http://www.vagcars.dk og søgte på problemstillingen. Her fandt jeg andre med samme problemstilling ved VW og Skoda. - Kontaktede derefter en god kollega som havde tilgang til VCDS-aflæser og fik her bekræftet mistanken om en defekt temperatur-føler i passagersiden. Forbeholdte Skoda Ejby problemet kun godt 1 uge før garantien udløb, og de har nu udbedret fejlen, igen på garantien med 100% dækning af reservedele og arbejdsløn inkl. gratis lånebil. - Ingen dikkedarer!!
SÅDAN, det kalder jeg god service og et værksted der står ved deres garanti og forpligtelser over for kunden.