Aften!
Nogen herinde der ved hvordan man handler hos skodateile ? Man kan ikke oprette en bruger og jeg får ikke rigtig noget svar på min mail.
Sagen er nemlig at jeg står og skal købe mig en maxidot til min actavia 2008 benziner.
Skodateile.cz
- GaSelle
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Danmark
- Has thanked: 856 times
- Been thanked: 2401 times
Re: Skodateile.cz
Send ham en mail i stedet, så svarer han tilbage med pris og kontonummer. Har selv handlet der flere gange uden problemer.
‘87 Toyota Corolla DX KE70 Stw.
‘83 Puch Maxi K
‘83 Puch Maxi Plus
- Kerovan
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Lynge
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Fik svar fra ham igår. Så nu er det bestilt et RS maxidot til min octavia
282euro det er vel en ok pris
Skoda Octavia II 1,6FSi
-
Jony
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Odense
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 19 times
Findes der et alternativ til Skodateile!? Han kunne ikke skaffe den lyskontakt med "Auto" funktion og chrome som jeg godt ville have i min Octavia
Jony
Jony
- diskoboy
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 339 times
Audi Zentrum Flensburg. Torsten og Nicole snakker dansk. Nicole er kun halvt tilbage fra barsel så forvent er par dages respons i værste tilfælde.Jony skrev:Findes der et alternativ til Skodateile!? Han kunne ikke skaffe den lyskontakt med "Auto" funktion og chrome som jeg godt ville have i min Octavia
Jony
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display