Priserne er ellers rigtig gode, men hvis man ikke får leveret hvad man har bestilt og betalt for kan det jo hurtigt gå hen og blive dyrt.
Har nogen af jer herinde handlet hos overstående firma, og hvad er jeres erfaring
Har lige modtaget bremser fra dem for 1 måned siden, der var ingen problemer overhovedetBopjensen skrev:Argh, for helvede!! Jeg skulle have læst flere indlæg.
Nu håber jeg godt nok ikke at de putter STARK dele i kasserne!!
hvor har du da læst dårligt om dem?Bopjensen skrev:Argh, for helvede!! Jeg skulle have læst flere indlæg.
Nu håber jeg godt nok ikke at de putter STARK dele i kasserne!!
hvilke stark dele er dårlige og hvorfor??bopjensen skrev:argh, for helvede!! Jeg skulle have læst flere indlæg.
Nu håber jeg godt nok ikke at de putter stark dele i kasserne!!
Om delene er dårlige eller ej vides ikke, men jeg gætter på at det er deres eget mærke og når man ønsker at købe ATE, Brembo eller lignende, så ønsker jeg ikke at tilvælge dele fra et mærke jeg ikke kender.Allrounder skrev:hvilke stark dele er dårlige og hvorfor??bopjensen skrev:argh, for helvede!! Jeg skulle have læst flere indlæg.
Nu håber jeg godt nok ikke at de putter stark dele i kasserne!!
/rolf
Enig, den slags unoder bryder jeg mig heller ikke om, faktisk er jeg begyndt at skrive til på chatten at de IKKE skal sende stark stumper. Jeg har endnu ikke modtaget nogle endnu..svan skrev:så blev det min tur, har lige fået min pakke, havde bla bestilt Febi-Bilstein styrestænger til min Golf, disse er erstattet med stark, det irriterer mig sgu lidt, jeg har ikke pakket dem ud, kvaliteten kan jo i princippet være ok, men det pisser mig af alligevel
svan
Lige netop det, gør at jeg skriver til dem på chatten at de ikke skal sende deres eget skrammel..svan skrev:Nå, har sgu da fået tilsendt en returlabel, jeg får dem desværre nok ikke til at sende de rigtige varer før de andre er retur, pis, skulle have lavet bilen i denne uge
Sendt fra min D5803 med Tapatalk
2023 ENYAQ 80 Sportline Ultra
2011 Superb TDI DSG Elegance 550.000 km
2005 Lupo 3L 605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
2005 Lupo 3L 605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. desværre ikke, jeg har opgivet dem efter de sendte mig stark dele 3x hvor jeg netop havde returneret stark dele og fortalt at jeg ALDRIG ville have stark dele eller andre dele jeg ikke havde bestilt....Biker skrev:Sender de ikke kun Stark hvis man godkender det?
Når jeg har bestilt skal jeg selv vælge om jeg vil have Stark istedetfor det bestilte.
2005 Lupo 3L 605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.