Oplågning af bagagerum med original fjernbetjening.
-
Tch16
- Nyt medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 4100 Ringsted.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Oplågning af bagagerum med original fjernbetjening.
Jeg har en Passat 3bg fra 2001, hvor jeg skal lås bilen op 2 gange før den låser bagagerummet op også. Altså kun de 4 døre første gang. Og mine nye fjernbetjeninger er tilmeldt bilen som skrevet i instruktionsbogen. Er det en funktion man kan koble til med vcds så bilen låser det bagaerum op også. For har knappen på begge fjernbetjeninger til oplåsning af bagagerum ? Og så kan jeg jo så heller ikke kun låse bagagerummet op alene. Så virker som noget tilmelding / kodning der skal foretages.
Vw Passat Variant 3bg 2.0 - 2001. Sku en god bil.
-
Gossa
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Århus området
- Has thanked: 1 time
Re: Oplågning af bagagerum med original fjernbetjening.
Hvad står der i din betjeningsvejldning?
mvh
Gossa
SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.
Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998
Gossa
SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.
Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998
- tanielsen
- Nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: 8981 Spentrup
Hvis jeg ikke husker fejl, så har det noget at gøre med hvordan nøglelåsen på bagklappen er låst (låst el. åben)
'14 Passat B7 - R-Line 177 Variant
'99 New Beetle 2,0 - 115 Highline
'99 New Beetle 2,0 - 115 Highline
- dfm
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
Har du prøvet at holde knappen inde? min A4 skal jeg holde knappen inde et øjeblik, så åbner bagsmækken uden resten af bilen bliver låst op.
Dan
VW California T5 TDI 2009 4Motion
VW California T5 TDI 2009 4Motion
-
fschlage
- Nyt medlem
- Geografisk region: København
- Geografisk sted: Glostrup
På min Seat var den sat op til kun at låse føre-døren op, så jeg måtte også trykke 2 gange for at komme i bagagerummet. Det har jeg ændret, så nu bliver alle døre og bagagerum låst op ved første trykTch16 skrev:Jeg har en Passat 3bg fra 2001, hvor jeg skal lås bilen op 2 gange før den låser bagagerummet op også. Altså kun de 4 døre første gang. Og mine nye fjernbetjeninger er tilmeldt bilen som skrevet i instruktionsbogen. Er det en funktion man kan koble til med vcds så bilen låser det bagaerum op også. For har knappen på begge fjernbetjeninger til oplåsning af bagagerum ? Og så kan jeg jo så heller ikke kun låse bagagerummet op alene. Så virker som noget tilmelding / kodning der skal foretages.
Mvh. Flemming
-
Tch16
- Nyt medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Geografisk sted: 4100 Ringsted.
Har gjordt som instruktions bogen foreskriver omkring genkodning af fjernbetjeninger. Og har også prøvet den med og dreje låsen på bagklappen til både åbne / lukke. Virker ikke rigtigt. Problemet er opstået efter køb af 2 nye originale fjernbetjeninger. Men så må det bare være sådan at man låser den op 2 gange for og komme i det bagagerum. Tror selv det må være noget kodnings haløj man skal.
Vw Passat Variant 3bg 2.0 - 2001. Sku en god bil.