1) Jeg kan ikke nulstille triptælleren manuelt ved at trykke "pinden" i bund. Den blinker skiftevis fra "Service" til "xxxx km." Jeg har prøvet at gøre hvad der står i servicebogen men det virkede ikke. Jeg vil meget gerne kunne bruge triptælleren og komme af med "Service" meddelelsen. Hvad kan problemet være og kan jeg gøre noget for at afhjælpe det?
2) I forbindelse med indbrudsforsøg i bilen er låsen i førersiden defekt. Dvs. cylinder bare drejer med nøglen rundt. Jeg har læst mig til at dette var en slags sikkerhedsforanstaltning, men der stod intet om man kunne lave det selv eller man skulle til et værksted? Nogle idéer??
3) Centrallåsen opfører sig meget mærkeligt. Når man tager i håndtaget udefra, låser bilen automatisk alle døre, inden man når at åbne døren. Hvis man endelig kommer ind i bilen så låser den alle døre når man lukker døren i. Hvad kan problemet være her?? Det skal siges at dette problem er periodisk
Jeg ved at det er rimelig mange spørgsmål, men det ville bare være vildt fedt hvis i kunne hjælpe med bare ét af dem
På forhånd mange tak
Mvh. Mikkel