Jeg har fornylig købt en Passat 3C årg. 2006, og synes at det er interessant, alt det man kan lave med elektronikken i sådan en.
Jeg har snart læst mange post's i dette forum og der bliver snakket meget om, hvad for en centralelektrik man har i bilen, da det tilsynelandende er afgørende for hvad man kan og hvad man ikke kan, f. eks. eftermontering af tågelygter.
Kan man finde ud af, hvad det er for en centralelektrik man har i sin bil uden brug af VAG-COM kabel, da jeg ikke har sådan et
Hvor mange slags findes der af sådan nogen bokse, og er det noget man bare sådan uden videre selv kan skifte? findes der evt. guides på nettet til sådan noget?
Og kunne man forestille sig at man kan finde en liste over, hvor for centralelektrik bokse der er, og hvad de forskellige "kan"?
Er denne differentiering af bokse kun aktuel for Passat eller er det for alle VAG'ere?
Hilsen
Thomas
PS: Min Passat er en 1,9 TDi 105 Trendline, så den kan næsten ikke være mere basis (Den har dog klima). Så jeg går ud fra, at den næsten pr definition har den mest basale centralelektrik?