Søger en med en VAGCOM eller hvad der skal bruges, til at aktivere noget komfort modul i min Toledo. Også gerne kigge om det mon er muligt at have comming/leaving home funktion eller lign. aktiveret i den også.
Der er tale om en Toledo 5P fra 2006.
Send gerne en PB hvis du vil hjælpe, vil selvfølgelig gerne betale for hjælpen.
Søger en med VAGCOM i storkøbenhavn
- Mr Alex
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Søger en med VAGCOM i storkøbenhavn
Har læst mig til at det er muligt ved hjælp af fjernbetjeningen at kunne lukke vinduerne, evt. åbne dem og samtidig få bagagerumssmækken til at åbne sig en smuleAnders D skrev:Hvad mener du mere præcist med at aktivere et komfortmodul?
-
Anders D
- Meget aktiv medlem
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 190 times
Ok, på den måde ja det er ren kodning, i hvert fald på en altea mht. bagklap. Den åbner dog ikke en smule, den frigør bare klappen fra låsen i stedet for at bare låse op.
Jeg kan godt hjælpe men ikke før i næste uge.
Åbne/lukke vinduer med remote burde den kunne i forvejen, prøv at holde åbn eller lås knappen inde respektivt. Man kan som det eneste derudover kode at de kører automatisk op selvom man måtte slippe knappen efter at have sat luk i gang.
Åbne/lukke vinduer med remote burde den kunne i forvejen, prøv at holde åbn eller lås knappen inde respektivt. Man kan som det eneste derudover kode at de kører automatisk op selvom man måtte slippe knappen efter at have sat luk i gang.
- Mr Alex
- Helt nyt medlem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
OK, men det er fordi jeg har købt et sæt fjedre og vil se om jeg kan lave en aut. bagklapAnders D skrev:Ok, på den måde ja det er ren kodning, i hvert fald på en altea mht. bagklap. Den åbner dog ikke en smule, den frigør bare klappen fra låsen i stedet for at bare låse op.
- Den kan ikke lukke eller åbne vinduerne med fjernbetjeningen men har ladet mig fortælle at det er fordi det skal aktiveres med sådan en VAGCOM.
Hvis der er nogen der kan hjælpe i denne uge (Er i storkøbenhavn frem til fredag, derefter i nordsjælland i weekenden) så ville det være perfekt